Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor(ka) |
Zpráva |
Ríša Macků
Založen(a): 3.2.2007 Příspěvky: 401 Město: Č. Budějovice CZ
|
Zaslal(a): 08. 10. 2014 21:54:48 Předmět: 2014/2015 - ZPRÁVY Z PRAXE - DDM CB - Petr Maurenc |
|
|
Hezky den, zde prosim vkladejte prispevky o Vasich jednotlivych filozofickych setkanich. Prispevky by mely mit nasledujici strukturu:
- datum a info o tom o kolikate setkani/hodinu jde
- cil setkani
- struktura setkani - planovana vcetne casove dotace
- struktura setkani - skutecna vcetne casove dotace
- Co se podarilo, co se naopak nepodarilo a chci pred tim varovat.
Strukturou se rozumi strucny popis aktivit - jejich zamereni, didakticky/filozoficky/... cil.
V pripade, ze doslo k zformulovani nejakych otazek (na zaklade precteni pribehu), pak by soucasti prispevku mel byt i soupis techto otazek.
Bylo by dobre strukturu prispevku dodrzovat nejen obsahove, ale i graficky - aby to nebyl dlouhy jednolity text, ale pekne rozdelene a oznacene jednotlive casti.
V pripade, ze byste meli nejakou otazku do diskuse zde na foru, pak je nejlepsi ji polozit v sekci "2014/2015 praxe - všeobecná diskuse". Tato sekce je určená pro sdílení dojmů všech letosnich praktikantu. Je to i sekce, kde se budeme snazit pravidelne odpovidat ja s Petrem, popř. Ludmila Muchova a další.
PRO ZASLÁNÍ NOVÉHO PŘÍSPĚVKU KLIKNĚTE NA TALČÍTKU "ZASLAT ODPOVĚĎ" (NIKOLIV NOVÉ TÉMA) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr Maurenc
Založen(a): 21.10.2014 Příspěvky: 20 Město: velešín
|
Zaslal(a): 21. 10. 2014 09:14:39 Předmět: 14.10 2014 |
|
|
1.
a. Fotografický kroužek v DDM ČB
b. 4. setkání s účastníky kroužku, 1. filosofie pro děti
2. Cílem setkání
a. Diskuze na téma „Co je pro Mne fotografie“
3. Struktura setkání (časová dotace 35+min)
a. Přivítání se. (5-7min)
b. Seznámení se s programem
c. Samotný program filosofie (30+min ukončeno po 20min)
4. Co se podařilo?
a. Cíl, který jsme měli, tedy to aby se účastníci zamysleli nad tím, co pro ně samotné znamená fotografie, jsme z mého pohledu nesplnili na 100%. Nedošlo k tomu, že by se všichni zapojili do diskuze a abychom čas na diskuzi celý vyplnili, ale myslíme, že i to jak jsme se snažili propojit fotografii s přemýšlením, může mít dobrý vliv na účastníky.
b. Šlo o první setkání, během kterého bylo za cíl, aby došlo k zamyšlení nad tématem fotografie. Bylo to čtvrté setkání, účastníků na samotném kroužku tento rok. Jede o smíšenou skupinu, kde se účastníci neznají z dřívějšku. Proto myslíme, že problém této hodiny byl v ostychu, protože stále neznají mezi sebou, neznají nás. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ríša Macků
Založen(a): 3.2.2007 Příspěvky: 401 Město: Č. Budějovice CZ
|
Zaslal(a): 21. 10. 2014 20:12:30 Předmět: |
|
|
diky.. jen pozor na formulaci, ze cilem je diskuse.... Diskuse byva prostředkem k dosazeni cile, samotnym cilem asi bylo ono "uvedomeni si"... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr Maurenc
Založen(a): 21.10.2014 Příspěvky: 20 Město: velešín
|
Zaslal(a): 31. 10. 2014 16:48:01 Předmět: 21.10. 2014 |
|
|
Dobrý den omlouvám se za pozdní doslání zprávy z filosofie. Zapomněl jsem na to a jak jsme se potkali jsem si uvědomil, že jsem ji neodeslal.
Snad to nebude moc problém.
1. 21.10. 2014
a. Fotografický kroužek v DDM ČB
b. 5. setkání s účastníky kroužku, 2. filosofie pro děti
2. Cílem setkání
a. Uvědomění si nutnosti správného nastavení fotoaparátu, pro dosažení svého fotografického cíle.
3. Struktura setkání (časová dotace 45+min)
a. Přivítání se. (5min)
b. Promítání na plátně vlastních fotografií. (15min)
c. Samotný program filosofie (30+min ukončeno po 20min)
4. Co se podařilo?
a. Po minulé hodině jsme se snažili vymyslet postup, jak účastníky snáze uvést do tématu a rozpovídat je při diskuzi. Pro to jsme si prvně promítli fotografie, které účastníci přinesli, při promítání jsme se bavili o tom, jak měli výsledné fotografie vypadat, jestli to splňují. Během toho jsme začali diskutovat, jak by bylo možné onoho výsledku dosáhnout. Snažili jsme se o to, aby při diskuzi došli účastníci samy k tomu, co mohou udělat, pro zamýšlený výsledek, abychom jim neřekli poučku a oni ji dodržovali a nevěděli proč.
b. Díky lepší přípravě, kterou jsme postavili na zkušenostech z minulého týdne. Myslíme, že se tato hodina povedla. Hlavně v tom ohledu, že v diskusi jsme vždy došli k vícero možnostem, jak by šla fotografie vyfotit. Bylo vidět uvažování a snaha využít již nabyté znalosti. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr Maurenc
Založen(a): 21.10.2014 Příspěvky: 20 Město: velešín
|
Zaslal(a): 10. 11. 2014 20:17:14 Předmět: 4.11. 2014 |
|
|
1.
a. Fotografický kroužek v DDM ČB
b. 4. setkání s účastníky kroužku, 1. filosofie pro děti
2. Cílem setkání
a. Diskuze na téma „Atmosféra fotografie“
3. Struktura setkání (časová dotace 35+min)
a. Přivítání se. (5-7min)
b. Seznámení se s programem
c. Samotný program filosofie (30min)
4. Co se podařilo?
a. Cílem naší hodiny bylo to, aby se účastníci zamysleli a přemýšleli nad. Fotografií jako médiem, které dokáže zachytit atmosféru okamžiku. Opět jsme si připravili fotografie předem a promítli jsme si je. U projekce jsme se bavili o tom co znamenají a co chtěl fotograf zaznamenat. Poté jsme měli za cíl dostat se právě k diskuzi nad tématem "Atmosféry fotografie", ale při třídění témat se účastníci rozhodli pro řešení morálních stránek fotografie.
b. I když se nesplnil plán, který jsme měli, tak jsem z hodiny byl nadšen, protože účastníci opravdu uvažovali o tom. Co je ještě vhodné zveřejnit a co už není. Přišli jsme, také na to, že na hodinu musí být opravdu člověk dobře připraven, aby mohl reagovat na možné zvraty plánovaných témat. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr Maurenc
Založen(a): 21.10.2014 Příspěvky: 20 Město: velešín
|
Zaslal(a): 17. 11. 2014 08:31:50 Předmět: |
|
|
1. 11.11. 2014
a. Fotografický kroužek v DDM ČB
b. 6. setkání s účastníky kroužku, 4. filosofie pro děti
2. Cílem setkání
a. Diskuze na téma „Kompozice obrazu“
3. Struktura setkání (časová dotace 35+min)
a. Přivítání se. (5-7min)
b. Seznámení se s programem
c. Samotný program filosofie (45min)
4. Co se podařilo?
a. Pro tuto hodinu jsme si dali za cíl, aby se účastníci hlouběji zamýšleli nad uspořádáním obrazu., proto aby ve svém fotografování. Přemýšleli nad tím jak využít kompozičních pravidel, aby fotografii ozvláštnili. Během prezentace fotografií, účastníků jsme diskutovali o tom jak by ony fotografie mohly vypadat z jiného úhlu, jiným objektivem a nebo jinak seskládané. Také jsme měli ukázku kde jsme názorně ukázali 3. možnosti jedné věci.
Cílem, ale nebylo vnutit do účastníků striktní dodržování kompozičních pravidel, ale bylo cílem aby nad kompozicí přemýšleli jak ji mohou využít.
b. Tato hodina se povedla opravdu jsme se zastavovali nad každou fotografií jenž účastníci přinesli a oni sami nad nimi mezi sebou diskutovali. Dávali návrhy a hledali řešení jak by mohly fotografie jinak vyfotit. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr Maurenc
Založen(a): 21.10.2014 Příspěvky: 20 Město: velešín
|
Zaslal(a): 24. 11. 2014 19:12:12 Předmět: |
|
|
1. 18.11. 2014
a. Fotografický kroužek v DDM ČB
b. 7. setkání s účastníky kroužku, 5. filosofie pro děti
2. Cílem setkání
a. Diskuze na téma „Klasická a digitální fotografie“
3. Struktura setkání (časová dotace 35+min)
a. Přivítání se. (5-7min)
b. Seznámení se s programem
c. Samotný program filosofie (35min)
4. Co se podařilo?
a. Podařilo se nám udržet dlouhou diskuzi nad tématem rozdílů klasické a digitální fotografie. Účastníci byli seznámeni s klasickými i digitálními postupy a přemýšleli nad klady a zápory obou možností tvoření fotografického obrazu.
b. Mezi účastníky panovala zajímavá přesvědčení. Jedni hájili klasickou fotografii, pro její kouzlo a kvality. Druzí obhajovali digitální fotografii skrze rychlost tvorby obrazu a možnosti úprav. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr Maurenc
Založen(a): 21.10.2014 Příspěvky: 20 Město: velešín
|
Zaslal(a): 16. 12. 2014 12:22:27 Předmět: |
|
|
1. 25. 11. 2014
a. Fotografický kroužek v DDM ČB
b. 8. setkání s účastníky kroužku, 6. filosofie pro děti
2. Cílem setkání
a. Diskuze na téma „Rozhodující okamžik“
3. Struktura setkání (časová dotace 35+min)
a. Přivítání se. (5-7min)
b. Seznámení se s programem
c. Samotný program filosofie (35min)
4. Co se podařilo?
a. Účastníci kroužku přinesli své reportážní fotografie, na které jsme se dívali a poté diskutovali, jestli ony fotografie vypovídají o tom, co chtěl fotograf zachytit. V diskuzi se účastníci dostávali i k hlubším tématům než byla jen vyobrazena na fotografiích.
b. Účastníci při svých komentářích jsou už otevřenější a více spolupracují, také se více poslouchají. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr Maurenc
Založen(a): 21.10.2014 Příspěvky: 20 Město: velešín
|
Zaslal(a): 13. 01. 2015 14:54:06 Předmět: |
|
|
1. 2. 12. 2014
a. Fotografický kroužek v DDM ČB
b. 9. setkání s účastníky kroužku, 7. filosofie pro děti
2. Cílem setkání
a. Diskuze na téma „Zimní krajina“
3. Struktura setkání (časová dotace 35+min)
a. Přivítání se. (5-7min)
b. Seznámení se s programem, kontrola DÚ.
c. Samotný program filosofie (45min)
4. Co se podařilo?
a. Před vánočními prázdninami jsme se snažili dostat k tématu krajiny, aby účastníci mohly během prázdnin využít volna od školy a dovolených s rodiči, nejen k odpočinku, ale také k fotografování jak reportáží, tak krajin.
b. Nejvíce jsme se při hodině zdržely u fotografií, které přinesli účastníci, projevilo se, že snáze se jim diskutuje o svých fotografiích, nežli fotografií cizích autorů. Byli by jsme rádi, kdyby se, ale živá diskuze držela i u cizích autorů, aby účastníci přemýšlely o cizích fotkách stejně kriticky jako o svých. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr Maurenc
Založen(a): 21.10.2014 Příspěvky: 20 Město: velešín
|
Zaslal(a): 13. 01. 2015 15:06:16 Předmět: |
|
|
1. 9. 12. 2014
a. Fotografický kroužek v DDM ČB
b. 10. setkání s účastníky kroužku, 8. filosofie pro děti
2. Cílem setkání
a. Diskuze na téma „Konstruktivní kritika fotografie“
3. Struktura setkání (časová dotace 35+min)
a. Přivítání se. (5-7min)
b. Seznámení se s programem.
c. Samotný program filosofie (40min)
4. Co se podařilo?
a. Pro tuto hodinu jsme se rozhodli pokračovat s programem z minulé hodiny a snažili jsme se o to aby účastníci více přemýšleli nad cizími fotografiemi. Díky tomu aby přemýšleli i více nad svými fotografiemi , proto jsme si připravili sérii fotografií od světově známých fotografů, ale i našich a všechny jsme si promítaly bez vědomí kdo které fotografoval.
b. Během promítání jsme navrhovali možnosti a vymýšleli scénáře, jak mohl fotograf snímek vyfotografovat lépe a nebo zajímavěji. Tímto jsme chtěli dojít k většímu přemýšlení nad obrazem. Myslím, že to se nám povedlo. U fotografií jsme se zastavili i na několik minut a děti vymysleli leckdy i opravdu zajímavá řešení jak fotografii vytvořit. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr Maurenc
Založen(a): 21.10.2014 Příspěvky: 20 Město: velešín
|
Zaslal(a): 19. 01. 2015 21:16:28 Předmět: |
|
|
1. 6. 1. 2015
a. Fotografický kroužek v DDM ČB
b. 11. setkání s účastníky kroužku, 9. filosofie pro děti
2. Cílem setkání
a. Diskuze na téma „Vánoce“
3. Struktura setkání (časová dotace 35+min)
a. Přivítání se. (5-7min)
b. Seznámení se s programem.
c. Samotný program filosofie (30min)
4. Co se podařilo?
a. Po vánočních prázdninách jsme se rozhodli pro spíše téma ne plně spjaté s fotografií. Bavili jsme se o tématu Váno a o tom jak je účastníci vidí a jak je prožívají.
b. Byl jsem překvapen tím jak odlišně účastníci tuto tématiku vidí. Spíše než na atmosféru a prožitky se zaměřovali na materiální stránku. To mi přišlo docela smutné. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr Maurenc
Založen(a): 21.10.2014 Příspěvky: 20 Město: velešín
|
Zaslal(a): 22. 01. 2015 08:24:41 Předmět: |
|
|
1. 6. 1. 2015
a. Fotografický kroužek v DDM ČB
b. 11. setkání s účastníky kroužku, 9. filosofie pro děti
2. Cílem setkání
a. Diskuze na téma „Pohyb ve fotografii“
3. Struktura setkání (časová dotace 35+min)
a. Přivítání se. (5-7min)
b. Seznámení se s programem.
c. Samotný program filosofie (35min)
4. Co se podařilo?
a. Na příkladech a v diskusi jsme se zaobírali tématem pohybové neostrosti a zmraženým pohybem. Snažili jsme se o to aby sami účastníci došli k tomu kdy je který přístup vhodný.
b. K cíli, který jsme měli jsme se dostali i účastníci jej přijali, ale často nám jejich pozornost utíkala k jiným tématům. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr Maurenc
Založen(a): 21.10.2014 Příspěvky: 20 Město: velešín
|
Zaslal(a): 28. 04. 2015 10:35:37 Předmět: 3.2. 2015 |
|
|
1. 3.2. 2015
a. Fotografický kroužek v DDM ČB
b. 12. setkání s účastníky kroužku, 11. filosofie pro děti
2. Cílem setkání
a. Photoshop vrstvy a výběry “diskuse na téma koláž"
3. Struktura setkání (časová dotace 35+min)
a. Přivítání se. (5-7min)
b. Seznámení se s programem.
c. Samotný program filosofie (35min)
4. Co se podařilo?
a. V hodině se podařilo rozvinout diskuzi na téma jak se kombinací více fotografií, nebo jiných prvků změní původní význam, který upravovaný předmět měl.
b. Cílem hodiny bylo představit účastníkům možnosti práce v photoshou s vrstvami skrze téma koláží, které již účastníci znají. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr Maurenc
Založen(a): 21.10.2014 Příspěvky: 20 Město: velešín
|
Zaslal(a): 28. 04. 2015 10:36:29 Předmět: 10.2. 2015 |
|
|
1. 10.2. 2015
a. Fotografický kroužek v DDM ČB
b. 13. setkání s účastníky kroužku, 12. filosofie pro děti
2. Cílem setkání
a. Průkazová fotografie
3. Struktura setkání (časová dotace 35+min)
a. Přivítání se. (5-7min)
b. Seznámení se s programem.
c. Samotný program filosofie (35min)
4. Co se podařilo?
a. V hodině se rozvinula diskuze na téma jak se lišíme a proč je třeba na průkazech fotografii mít i přesto, že jsme odlišní.
b. Cílem hodiny bylo naučit účastníky vyfotografovat průkazovou fotografii, ale dali jsme si také za cíl aby samy věděli proč taková fotografie je třeba. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr Maurenc
Založen(a): 21.10.2014 Příspěvky: 20 Město: velešín
|
Zaslal(a): 28. 04. 2015 10:37:42 Předmět: 17.2. 2015 |
|
|
1. 17.2. 2015
a. Fotografický kroužek v DDM ČB
b. 14. setkání s účastníky kroužku, 13. filosofie pro děti
2. Cílem setkání
a. Photoshop výběry opakování
3. Struktura setkání (časová dotace 45+min)
a. Přivítání se. (5-7min)
b. Seznámení se s programem.
c. Samotný program filosofie (35min)
4. Co se podařilo?
a. Podařila se diskuse na téma, zdali je umění vytvářet složitě a precizně, nebo spontánně jednoduše, přitom nelpět na technice provedení. Tato diskuse byla zajímavá v tom, že účastníci měli rozmanité pohledy k tomuto tématu.
b. Cílem bylo oproti předchozímu seznámení s možnostmi výběru a vytváření koláží, přejít blíže k nutnosti preciznosti prováděné práce |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr Maurenc
Založen(a): 21.10.2014 Příspěvky: 20 Město: velešín
|
Zaslal(a): 28. 04. 2015 10:38:12 Předmět: 3.3. 2015 |
|
|
1. 3.3. 2015
a. Fotografický kroužek v DDM ČB
b. 15. setkání s účastníky kroužku, 14. filosofie pro děti
2. Cílem setkání
a. Fotografie ze závodů v plavání.
3. Struktura setkání (časová dotace 45+min)
a. Přivítání se. (5-7min)
b. Seznámení se s programem.
c. Samotný program filosofie (35min)
4. Co se podařilo?
a. Plánem bylo si ověřit zdali účastníci po vlastní zkušenosti s reportážním fotografováním budou chtít rozebírat stejná témata jako v první hodině anebo se po zkušenosti přikloní k jiným. To se povedlo více se účastníci zabývaly.
b. Cílem tohoto setkání bylo navrátit se k tématům ke kterým jsme se nedostali během prvního řešení reportážní fotografie. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr Maurenc
Založen(a): 21.10.2014 Příspěvky: 20 Město: velešín
|
Zaslal(a): 28. 04. 2015 10:39:36 Předmět: 10.3. 2015 |
|
|
1. 10.3. 2015
a. Fotografický kroužek v DDM ČB
b. 16. setkání s účastníky kroužku, 15. filosofie pro děti
2. Cílem setkání
a. Foto portrét exteriér
3. Struktura setkání (časová dotace 45+min)
a. Přivítání se. (5-7min)
b. Seznámení se s programem.
c. Samotný program filosofie (35min)
4. Co se podařilo?
a. Už na počátku jsme počítali s tím, že názory na to zdali v portrétu hraje prostředí roly a nebo je zavádějící. To se také podařilo starší účastníci spíš viděli smysl v řešení pozadí portrétů jak mladší. Dali jsme si za domácí úkol portrétů, kdy bude užito jiného prostředí, tak aby účastníci potvrdili své tvrzení.
b. Cílem bylo po portrétu na průkazovou fotografii dovést účastníky k tomu jak prostředí může ovlivnit vzezření portrétu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr Maurenc
Založen(a): 21.10.2014 Příspěvky: 20 Město: velešín
|
Zaslal(a): 28. 04. 2015 10:40:29 Předmět: 17.3. 2015 |
|
|
1. 17.3. 2015
a. Fotografický kroužek v DDM ČB
b. 17. setkání s účastníky kroužku, 16. filosofie pro děti
2. Pokračování v minulé hodině
a. Pokračování v portrétu exteriéru
3. Struktura setkání (časová dotace 45+min)
a. Přivítání se. (5-7min)
b. Seznámení se s programem.
c. Samotný program filosofie (35min)
4. Co se podařilo?
a. Účastníci přinesli poctivě zadané fotografie a snažili se obhájit své postoje z předešlé hodiny, ale také byli schopni pracovat s tím, že změnily názor.
b. Cílem pokračování v předešlém tématu. Nešlo o snahu abychom se všichni shodli na tom jak portrét vypadá lépe, ale chtěli jsme aby se toto téma více probralo a diskutovali jsme nad přinesenými fotografiemi. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr Maurenc
Založen(a): 21.10.2014 Příspěvky: 20 Město: velešín
|
Zaslal(a): 28. 04. 2015 10:41:11 Předmět: 24.3. 2015 |
|
|
1. 24.3. 2015
a. Fotografický kroužek v DDM ČB
b. 18. setkání s účastníky kroužku, 17. filosofie pro děti
2. Cílem setkání
a. Fotografie nalezeného zátiší
3. Struktura setkání (časová dotace 45+min)
a. Přivítání se. (5-7min)
b. Seznámení se s programem.
c. Samotný program filosofie (35min)
4. Co se podařilo?
a. Všichni se zapojily do diskuse a opět se vykreslovalo jak odlišně vidí fotografii mladší a starší účastníci, takový to rozdíl byl znát i na fotografiích, které následně nafotili v prostorách DDM
b. Cílem bylo odpočinout si od řešení portrétů a přechod k zátiší. Hlavním cílem ale bylo probudit v účastnících větší zájem o prostředí, které kolem sebe mají. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr Maurenc
Založen(a): 21.10.2014 Příspěvky: 20 Město: velešín
|
Zaslal(a): 28. 04. 2015 10:43:20 Předmět: 31.3. 2015 |
|
|
1. 31.3. 2015
a. Fotografický kroužek v DDM ČB
b. 19. setkání s účastníky kroužku, 18. filosofie pro děti
2. Cílem setkání
a. Fotografie nalezeného zátiší
3. Struktura setkání (časová dotace 45+min)
a. Přivítání se. (5-7min)
b. Seznámení se s programem.
c. Samotný program filosofie (35min)
4. Co se podařilo?
a. V diskuzi byla zajímavá chvilka, kdy se řešilo jestli makrofotografii je možné brát jako hledání nalezeného zátiší a nebo již o zátiší složené. Z důvodu práce, kterou na vyfotografování makrofotografie je vyloženo, i když jde o fotku nalezeného předmětu, tak si účastníci .
b. Cílem bylo pokračovat v tématech z minulé hodiny. Během řešení zátiší jsme se dostali k tématu Makrofotografie, kdy podle toho jak se o toto téma účastníci zajímaly. Jsme se rozhodly v něm pokračovat. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr Maurenc
Založen(a): 21.10.2014 Příspěvky: 20 Město: velešín
|
Zaslal(a): 28. 04. 2015 12:35:02 Předmět: 24.3. 2015 |
|
|
1. 24.3. 2015
a. Fotografický kroužek v DDM ČB
b. 20. setkání s účastníky kroužku, 19. filosofie pro děti
2. Cílem setkání
a. Perspektiva
3. Struktura setkání (časová dotace 45+min)
a. Přivítání se. (5-7min)
b. Seznámení se s programem.
c. Samotný program filosofie (35min)
4. Co se podařilo?
a. V práci si myslíme, že se povedlo dovést účastníky k zamyšlení nad užitím perspektivy, jelikož během následného fotografování se vytvořilo mnoho rozmanitých pohledů.
b. Cíl jsme si dali skrze diskuzi dojít s účastníky k tomu jak perspektiva mění vyznění obrazu a jak s ní můžeme umocnit dojem obrazu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr Maurenc
Založen(a): 21.10.2014 Příspěvky: 20 Město: velešín
|
Zaslal(a): 28. 04. 2015 12:36:04 Předmět: 31.3. 2015 |
|
|
1. 31.3. 2015
a. Fotografický kroužek v DDM ČB
b. 20. setkání s účastníky kroužku, 19. filosofie pro děti
2. Cílem setkání
a. Autoportrét
3. Struktura setkání (časová dotace 45+min)
a. Přivítání se. (5-7min)
b. Seznámení se s programem.
c. Samotný program filosofie (35min)
4. Co se podařilo?
a. Při výběru kam se během diskuse vydáme vypadalo, že účastníci nemají moc náladu toto téma řešit, ale když jsme se vydali tématem "Ukázat jaká jsem" jako by všichni náhle zjistili že fotografií sebe sama můžou vypovídat i o svém nitru.
b. Cíl autoportrét ve fotografii je velmi zajímavý. Po probíraných portrétech jsme tedy chtěli dosáhnout toho aby si účastníci zkusily zamyslet se nad autoportrétem. Jestli je to pouze "Selfie" nahodile vyfocené a nebo může jít i o mnohem více. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|