Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor(ka) |
Zpráva |
Ríša Macků
Založen(a): 3.2.2007 Příspěvky: 401 Město: Č. Budějovice CZ
|
Zaslal(a): 25. 11. 2015 15:14:20 Předmět: 2015/2016 - ZPRÁVY Z PRAXE-SD_ZS_Vltava_Jarosova_Tylova |
|
|
Hezky den, zde prosim vkladejte prispevky o Vasich jednotlivych filozofickych setkanich. Prispevky by mely mit nasledujici strukturu:
- datum a info o tom o kolikate setkani/hodinu jde
- cil setkani
- struktura setkani - planovana vcetne casove dotace
- struktura setkani - skutecna vcetne casove dotace
- Co se podarilo, co se naopak nepodarilo a chci pred tim varovat.
Strukturou se rozumi strucny popis aktivit - jejich zamereni, didakticky/filozoficky/... cil.
V pripade, ze doslo k zformulovani nejakych otazek (na zaklade precteni pribehu), pak by soucasti prispevku mel byt i soupis techto otazek.
Bylo by dobre strukturu prispevku dodrzovat nejen obsahove, ale i graficky - aby to nebyl dlouhy jednolity text, ale pekne rozdelene a oznacene jednotlive casti.
V pripade, ze byste meli nejakou otazku do diskuse zde na foru, pak je nejlepsi ji polozit v sekci "2015/2016 praxe - všeobecná diskuse". Tato sekce je určená pro sdílení dojmů všech letosnich praktikantu. Je to i sekce, kde se budeme snazit pravidelne odpovidat ja s Petrem, popř. Ludmila Muchova a další.
PRO ZASLÁNÍ NOVÉHO PŘÍSPĚVKU KLIKNĚTE NA TALČÍTKU "ZASLAT ODPOVĚĎ" (NIKOLIV NOVÉ TÉMA) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Blanka Tylová
Založen(a): 10.12.2015 Příspěvky: 3 Město: České Budějovice
|
Zaslal(a): 21. 01. 2016 12:58:11 Předmět: Praxe - 1. hodina |
|
|
2.12.2015, 1. setkání
Cíl setkání:
Představení všech účastníků, vzájemné poznání se, představení činnosti.
Časová dotace: 60minut
Plánovaná struktura setkání:
- 15min: představení naší činnosti (jsme z Teologické fakulty, co je to filozofie pro děti, jak budou hodiny probíhat)
- 30min: představení se navzájem (jména, co máme rádi)
- 15min: představení pojmu filozofie, krátká diskuze o tom co si děti myslí, že to znamená)
Skutečná struktura setkání:
- Plán jsme dodržely včetně časové dotace
Co se podařilo a naopak:
Náš záměr se zdařil, jen byl trochu problém udržet pozornost dětí |
|
Návrat nahoru |
|
|
Blanka Tylová
Založen(a): 10.12.2015 Příspěvky: 3 Město: České Budějovice
|
Zaslal(a): 21. 01. 2016 13:09:52 Předmět: |
|
|
9.12.2015, 2.setkání
Cíl setkání:
Tématem hodiny byla jedinečnost, odlišnost.
Časová dotace: 60 minut
Plánovaná struktura setkání:
- 5min: přivítání s dětmi, posazení se do kruhu na koberci.
- 10min: obeznámení s pravidly nadcházející hry.
- 15min: hraní hry - Všichni jsme..., Jen já jsem... .
- 25min: diskuze na téma jedinečnost, odlišnost, závěrečná reflexe.
- 5min: nástin příští hodiny, rozloučení se
Skutečná struktura:
- 5min: přivítání s dětmi, posazení se do kruhu na koberci.
- 15min: obeznámení s pravidly nadcházející hry.
- 20min: hraní hry - Všichni jsme..., Jen já jsem... .
- 20min: diskuze na téma jedinečnost, odlišnost, závěrečná reflexe.
- 5min: nástin příští hodiny, rozloučení se
Co se nám podařilo a naopak:
Děti zaujala hra, neboť jí děti neznaly. Většina dětí byla schopna říci, co je to jedinečnost a co si o tom myslí. Některé děti diskuze velmi zaujala, jiné se brzy začaly nudit. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Blanka Tylová
Založen(a): 10.12.2015 Příspěvky: 3 Město: České Budějovice
|
Zaslal(a): 21. 01. 2016 13:18:21 Předmět: |
|
|
16.12.2015, 3.setkání
Cíl setkání:
Pohybová aktivita (venkovní) na procvičení jmen (některé děti se jmény ještě neznají)
Časová dotace: 60 minut
Plánovaná struktura setkání:
- 5min: přivítání se s dětmi
-10min: oblékání a odchod na venkovní pozemek školy.
- 5min: vysvětlení pravidel hry Živé pexeso
- 30min: samotná hra
- 10min: odchod zpět do školy, rozloučení.
Skuteční struktura setkání:
- 5min: přivítání se s dětmi
-10min: oblékání a odchod na venkovní pozemek školy.
- 5min: vysvětlení pravidel hry Živé pexeso
- 35min: samotná hra
- 10min: odchod zpět do školy, rozloučení.
Co se nám podařilo a naopak:
Děti hodina velmi bavila, jelikož byla naplněna aktivitou na čerstvém vzduchu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Magdaléna Jarošová
Založen(a): 10.12.2015 Příspěvky: 17 Město: České Budějovice
|
Zaslal(a): 27. 01. 2016 15:44:54 Předmět: Praxe - 4 hodina |
|
|
6.1.2016, 4.setkání
Cíl setkání:
Diskuze na téma ticho, hra: tichá pošta.
Rčení: "Ticho je lék na duši."
Časová dotace: 60 minut
Plánovaná struktura setkání:
- 5min: přivítání s dětmi.
- 10min: hra: malý, velký, tlustý, tenky
- 10min: tichá pošta
- 20 min: diskuze na téma ticho a o rčení, že ticho je lék na duši.
- 10min: tichá pošta
- 5 min: zpívání
Skutečná struktura setkání:
- 3min: přivítání s dětmi.
- 10min: hra: malý, velký, tlustý, tenky
- 5min: tichá pošta
- 25 min: diskuze na téma ticho a o rčení, že ticho je lék na duši.
- 7min: tichá pošta
- 10 min: zpívání
Co se nám podařilo a naopak:
Diskuze se nám velmi povedla, děti toto téma upoutalo a zajímalo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Magdaléna Jarošová
Založen(a): 10.12.2015 Příspěvky: 17 Město: České Budějovice
|
Zaslal(a): 27. 01. 2016 15:54:36 Předmět: Praxe - 5.hodina |
|
|
13.1.2016, 5.setkání
Cíl setkání:
Tématen páté hodiny bylo přátelství.
Časová dotace: 60 minut
Plánovaná struktura setkání:
- 5min:přivítání s dětmi
- 5min: hra "Čáp ztratil čepičku"
- 10min: diskuze o tom, co je to přátelství
- 20min: Hra: ve vytvořených dvojicích měly děti říci, co by vzaly kamarádovi na pustý ostrov, kdyby měly na výběr 3 věci.
- 15min: pokračování v diskuzi na téma přátelství (proč je důležité, co je a co není přátelství,...)
- 5min: rozloučení
Skutečná struktura setkání:
- 5min:přivítání s dětmi
- 5min: hra "Čáp ztratil čepičku"
- 8min: diskuze o tom, co je to přátelství
- 15min: Hra: ve vytvořených dvojicích měly děti říci, co by vzaly kamarádovi na pustý ostrov, kdyby měly na výběr 3 věci.
- 20min: pokračování v diskuzi na téma přátelství (proč je důležité, co je a co není přátelství,...)
- 5min: rozloučení
Co se nám povedlo a naopak:
Čekaly jsme že první část diskuze bude živější, ale nebyla, tak jsme musely nejdříve zahrát hru a pak teprve děti začaly diskutovat více. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Magdaléna Jarošová
Založen(a): 10.12.2015 Příspěvky: 17 Město: České Budějovice
|
Zaslal(a): 27. 01. 2016 16:06:57 Předmět: Praxe - 6. hodina |
|
|
20.1.2016, 6. setkání
Cíl setkání:
Téma omluva, co to znamená se omluvit, kdy je to dobré a kdy naopak špatné. Je nucená omluva omluva? ...
Časová dotace: 60 minut
Plánovaná struktura setkání:
- 5min: přivítání s dětmi
- 10 min: hra: co se ve třídě změnilo
- 15 min: diskuze na téma co by děti změnily ve škole
- 20 min: diskuze na téma omluva
- 5min: rozcvička na uvolnění
- 5min: rozloučení
Skutečná struktura setkání:
- 5min: přivítání s dětmi
- 12 min: hra: co se ve třídě změnilo
- 10 min: diskuze na téma co by děti změnily ve škole
- 15 min: diskuze na téma omluva
- 10min: rozcvička na uvolnění
- 3min: rozloučení
Co se nám povedlo a naopak:
Na počátku hodiny se nám nepovedlo zaujmout děti, tak jsme začaly hrát hru co se změnilo ve třídě a poté jsme na to navázaly diskuzí na téma co by děti ve škole změnily. Až potom jsme se dostaly k tématu omluva. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Magdaléna Jarošová
Založen(a): 10.12.2015 Příspěvky: 17 Město: České Budějovice
|
Zaslal(a): 27. 01. 2016 16:15:56 Předmět: Praxe - 7. hodina |
|
|
27.1.2016, 7. setkání
Cíl setkání:
Téma stud a pocit viny
Časová dotace: 60 minut
Plánovaná struktura setkání:
- 5min: přivítání se s dětmi
- 5min: představení hry a pravidel
- 15min: rozdání kartiček s různými situacemi, děti měly říci, zda by se styděly nebo cítily viny.
- 20min: hraní scének podle jednotlivých situací na kartičkách, vyjádření studu pomocí grimas,..
- 10min: diskuze na téma stud a pocit viny
- 5min: rozloučení
Skurtečná struktura setkání:
- 5min: přivítání se s dětmi
- 8min: představení hry a pravidel
- 15min: rozdání kartiček s různými situacemi, děti měly říci, zda by se styděly nebo cítily viny.
- 25min: hraní scének podle jednotlivých situací na kartičkách, vyjádření studu pomocí grimas,..
- 7min: diskuze na téma stud a pocit viny
- 2min: rozloučení
Co se nám povedlo a naopak:
Děti scénky hrozně bavily, kdyby byla možnost, hrály by ještě déle. Z tohoto důvodu nezbylo moc času na diskuzi, ale děti to opravdu bavilo a děti měly dobré nápady, jak scénky ztvárnit a bylo to i poučné. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Magdaléna Jarošová
Založen(a): 10.12.2015 Příspěvky: 17 Město: České Budějovice
|
Zaslal(a): 17. 03. 2016 13:20:46 Předmět: Praxe-8.hodina |
|
|
3.2.2016, 8.setkání
Cíl setkání:
Téma podobnost.
Časová dotace: 60 minut
Plánovaná struktura setkání:
- 5min: přivítání se s dětmi
- 10min: diskuze s dětmi na téma podobnost
- 30min: představení dvou předmětů (dřevěné kočičky), posouzení podobností a odlišností mezi nimi.
- 10min: hra, kdy každý našel nějaké dvě věci, představil nám je a řekl v čem si jsou podobné a v čem liší od té druhé.
- 5min: rozloučení
Skurtečná struktura setkání:
- 5min: přivítání se s dětmi
- 18min: diskuze s dětmi na téma podobnost
- 13min: představení dvou předmětů (dřevěné kočičky), posouzení podobností a odlišností mezi nimi.
- 24min: hra, kdy každý našel nějaké dvě věci, představil nám je a řekl v čem si jsou podobné a v čem liší od té druhé
- 2min: rozloučení
Co se nám povedlo a naopak:
Povedlo se nám děti zaujmout pomocí předmětů (kočiček). Děti nejvíce bavila hra. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Magdaléna Jarošová
Založen(a): 10.12.2015 Příspěvky: 17 Město: České Budějovice
|
Zaslal(a): 17. 03. 2016 13:32:53 Předmět: Praxe-9.hodina |
|
|
10.2.2016, 9.setkání
Cíl setkání:
Téma zodpovědnost
Časová dotace: 60 minut
Plánovaná struktura setkání:
- 5min: přivítání se s dětmi
-10min: vysvětlení pojmu zodpovědnost
- 25min: diskuze na téma zodpovědnost
- 15 min: hra, jednomu se zavázaly oči a druhý ho navigoval, musel projít mezi spolužáky aniž by do nich vrazil.
- 5min: rozloučení
Skurtečná struktura setkání:
- 3min: přivítání se s dětmi
-14min: vysvětlení pojmu zodpovědnost
- 20min: diskuze na téma zodpovědnost
- 21 min: hra, jednomu se zavázaly oči a druhý ho navigoval, musel projít mezi spolužáky aniž by do nich vrazil.
- 5min: rozloučení
Co se nám povedlo a naopak:
Hra děto velmi bavila. Také velká většina věděla, co to zodpovědost je a tak si vysvětlovaly pojem spíše mezi sebou, než abychom ho musely vysvětlovat my. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Magdaléna Jarošová
Založen(a): 10.12.2015 Příspěvky: 17 Město: České Budějovice
|
Zaslal(a): 17. 03. 2016 13:40:55 Předmět: Praxe-10.hodina |
|
|
17.2 2016, 10.setkání
Cíl setkání:
Téma emoce
Časová dotace: 60 minut
Plánovaná struktura setkání:
- 5min: přivítání se s dětmi
- 10 min: diskuze na téma emoce
- 35 min: hra, děti si an kartičkách vylosovaly určitou emoci, kterou následně předvedly ostatním.
- 8: diskuze o emocích, jaké emoce pociťujeme ve škole, doma, s kamarády,...
- 2min: rozloučení
Skurtečná struktura setkání:
- 2min: přivítání se s dětmi
8 min: diskuze na téma emoce
- 28 min: hra, děti si an kartičkách vylosovaly určitou emoci, kterou následně předvedly ostatním.
- 23: diskuze o emocích, jaké emoce pociťujeme ve škole, doma, s kamarády,...
- 3min: rozloučení
Co se nám povedlo a naopak:
Hra děti velmi bavila, nechtěly přestat. Musely jsme se hodně snažit vést s nimi diskuzi po hře. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Magdaléna Jarošová
Založen(a): 10.12.2015 Příspěvky: 17 Město: České Budějovice
|
Zaslal(a): 31. 03. 2016 11:57:10 Předmět: Praxe - 11.hodins |
|
|
3.3. 2016, 11.setkání
Cíl setkání:
Téma jaro
Časová dotace: 60 minut
Plánovaná struktura setkání:
- 5min: přivítání se s dětmi
- 20 min: diskuze na téma jaro, jako roční období.
- 15min: hra, poznávání jarních květin, podle obrázků.
- 8 min: pokračování diskuze, co nám jaro ,,dává" (nálada, pocity)
- 10min: kreslení pojmu jaro a co to vlastně jaro je?
- 2 min: rozloučení
Skurtečná struktura setkání:
- 5 min: přivítání se s dětmi
- 23 min: diskuze na téma jaro, jako roční období.
- 12min: hra, poznávání jarních květin, podle obrázků.
- 14 min: pokračování diskuze, co nám jaro ,,dává" (nálada, pocity)
- 17min: kreslení pojmu jaro a co to vlastně jaro je?
- 3 min: rozloučení
Co se nám povedlo a naopak:
Děti byly nabuzené, bavilo je rozpoznávat květiny a kreslit abstraktní pojem jako je jaro. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Magdaléna Jarošová
Založen(a): 10.12.2015 Příspěvky: 17 Město: České Budějovice
|
Zaslal(a): 31. 03. 2016 12:07:37 Předmět: Praxe- 12.hodina |
|
|
10.3. 2016, 12.setkání
Cíl setkání:
Téma násilí a bezpečí
Časová dotace: 60 minut
Plánovaná struktura setkání:
- 5min: přivítání se s dětmi
- 25 min: diskuze o tom, co je to násilí a co je bezpečí
- 15 min: Hra: Pepíček dělá... Je to bezpečné???
- 10min: pokračování diskuze, co je náslí a co už ne, jsou situace, kdy může násilí být dobré?
- 5 min: rozloučení
Skutečná struktura setkání:
... protože jsme se při příchodu do družiny dozvěděly o úrazu dítěte ve vedlejší třídě, které se odehrálo ráno, byly jsme požádány o to, abychom s dětmi probraly, jak se bezpečně chovat ve škole... Diskuze spolu s vychovatelkou, která byla povinna děti poučit.
- 5min: přivítání se s dětmi
40 min: diskuze na téma, jak se chovat bezpečně a co je to chovat se bezpečně.
- 5 min: rozloučení
Co se nám povedlo a naopak:
Děti vypadaly, že rozumí situaci a občas byly i jejich nápady velmi přínosné. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Magdaléna Jarošová
Založen(a): 10.12.2015 Příspěvky: 17 Město: České Budějovice
|
Zaslal(a): 31. 03. 2016 12:15:55 Předmět: Praxe- 13.hodina |
|
|
17.3. 2016, 13.setkání
Cíl setkání:
Téma tradice Velikonoc
Časová dotace: 60 minut
Plánovaná struktura setkání:
- 5min: přivítání se s dětmi
- 30 min: co si představujeme pod pojmem tradice a zvyky, jak a čím jsou pro nás důležité a jak dokáží ovlivňovat společnost.
- 5 min: hra, hledání velikonočních vajíček po chodbě (každý musel najít vajíčko se svým jménem).
- 15 min: pokračování diskuze, co se o Velikonocích dodržuje za zvyky a proč.
- 5 min: rozloučení s dětmi
Skurtečná struktura setkání:
- 3 min: přivítání se s dětmi
- 32 min: co si představujeme pod pojmem tradice a zvyky, jak a čím jsou pro nás důležité a jak dokáží ovlivňovat společnost.
- 7 min: hra, hledání velikonočních vajíček po chodbě (každý musel najít vajíčko se svým jménem).
- 23 min: pokračování diskuze, co se o Velikonocích dodržuje za zvyky a proč.
- 2 min: rozloučení s dětmi
Co se nám povedlo a naopak:
Děti téma tradic velmi zaujalo i když jsme předpokládaly, že téma Velikonoc je probíráno, jak v rodinách, ve škole i v družině. Hra děti také velmi bavila, nejzajímavější bylo je pozorovat jak se někteří snaží zamlčovat, že našly cizí vajíčko a jiným nedělalo problém za dotyčným jít a říci mu, kde má své vajíčko hledat. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Magdaléna Jarošová
Založen(a): 10.12.2015 Příspěvky: 17 Město: České Budějovice
|
Zaslal(a): 20. 04. 2016 11:53:07 Předmět: Praxe - 14. hodina |
|
|
31.3. 2016, 14.setkání
Cíl setkání:
Touhy a přání
Časová dotace: 60 minut
Plánovaná struktura setkání:
- 3 min: přivítání se s dětmi
- 15 min: četba pohádky O zlaté rybce a její rozbor.
- 10 min: diskuze na téma jaká měl rybář přání, dobrá nebo špatná a co jsou to vůbec správná a špatná přání?
- 20 min: kresba zlaté rybky
- 10 min: diskuze na téma jaké mají přání ony.
- 2 min: rozloučení s dětmi
Skutečná struktura setkání:
- 2 min: přivítání se s dětmi
- 10 min: četba pohádky O zlaté rybce a její rozbor.
- 13 min: diskuze na téma jaká měl rybář přání, dobrá nebo špatná a co jsou to vůbec správná a špatná přání?
- 24 min: kresba zlaté rybky
- 16 min: diskuze na téma jaké mají přání ony.
- 1 min: rozloučení s dětmi
Co se nám povedlo a naopak:
Děti bavila diskuze na téma přání, aktivně se zapojily. Radost měly i z kreslení zlatých rybek, které si poté ve třídě vystavily.
Nepovedlo se nám udržet naprostý klid při četbě pohádky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Magdaléna Jarošová
Založen(a): 10.12.2015 Příspěvky: 17 Město: České Budějovice
|
Zaslal(a): 20. 04. 2016 12:04:14 Předmět: Praxe - 15.hodina |
|
|
7.4. 2016, 15.setkání
Cíl setkání:
Tématem bylo rčení: ,,Zdání klame"
Časová dotace: 60 minut
Plánovaná struktura setkání:
- 5 min: přivítání se s dětmi
- 20 min: diskuze o tom, co je to vlastně zdání.
- 15 min: diskuze dětí o tom, kdy je zdání klamalo.
- 10 min: hra ,,Kde jsem?"
- 5 min: pohybová aktivita na venkovní prolézačce.
- 5 min: rozloučení
Skutečná struktura setkání:
- 3 min: přivítání se s dětmi
- 13 min: rozestavování židliček ve venkovním altánu.
- 7 min: diskuze o tom, co je to vlastně zdání.
- 20 min: diskuze dětí o tom, kdy je zdání klamalo.
- 12 min: uklízení židliček ve venkovním altánu.
- 8 min: pohybová aktivita na venkovní prolézačce.
- 2 min: rozloučení
Co se nám povedlo a naopak:
Nečekaly jsme, že dětem bude trvat tak dlouho příprava židliček v altánu. Byly hodně aktivní a hlučné, protože čekaly, že bude nějaká pohybová aktivita a ne pouze filozofie. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Magdaléna Jarošová
Založen(a): 10.12.2015 Příspěvky: 17 Město: České Budějovice
|
Zaslal(a): 20. 04. 2016 12:14:16 Předmět: Praxe - 16.hodina |
|
|
14.4. 2016, 16.setkání
Cíl setkání:
ANO a NE (kartičky), jací jsme
Časová dotace: 60 minut
Plánovaná struktura setkání:
- 5 min: přivítání se s dětmi
- 15 min: první polovina otázek
- 10 min: pohybová aktivita
- 15 min: druhá polovina otázek
- 10 min: Hra :Hádej kdo jsem?"
- 5 min: rozloučení s dětmi
Skutečná struktura setkání:
- 3 min: přivítání se s dětmi
- 10 dokončení předešlé (plánované - družinou) aktivity
- 12 min: první polovina otázek
- 7 min: pohybová aktivita
- 15 min: druhá polovina otázek
- 4 min: rozloučení s dětmi
Co se nám povedlo a naopak:
Zarazilo nás, že děti musely dokončit plánovanou činnost i v čase určeném pro nás. I když děti měly kartičky, dělalo jim potíže nevykřikovat své odpovědi nahlas a nekomentovat odpovědi svých spolužáků. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Magdaléna Jarošová
Založen(a): 10.12.2015 Příspěvky: 17 Město: České Budějovice
|
Zaslal(a): 05. 05. 2016 14:45:24 Předmět: Praxe - 17.hodina |
|
|
28.4. 2016, 17.setkání
Cíl setkání: Co je to člověk?
Časová dotace: 60 minut
Plánovaná struktura setkání:
- 5 min: přivítání se s dětmi
- 15 min: vyprávění příběhu (mimozemšťan se objeví na Zemi)
- 20 min: diskuze na téma, co důležitého potřebuje mimozemšťan pro své přežití na Zemi? Co dělá člověka člověkem?
- 15 min: pokračování diskuze.
- 5 min: rozloučení s dětmi
Skutečná struktura setkání:
- 3 min: přivítání se s dětmi
- 17 min: vyprávění příběhu (mimozemšťan se objeví na Zemi)
- 23 min: diskuze na téma, co důležitého potřebuje mimozemšťan pro své přežití na Zemi? Co dělá člověka člověkem?
- 8 min: pohybová aktivita
- 6 min: pokračování diskuze.
- 2 min: rozloučení s dětmi
Co se nám povedlo a naopak:
Povedlo se nám zaujmout děti pomocí mimozemšťana, ale byly velmi roztěkané, tak jsme zařadily malou rozcvičku. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Magdaléna Jarošová
Založen(a): 10.12.2015 Příspěvky: 17 Město: České Budějovice
|
Zaslal(a): 05. 05. 2016 14:53:18 Předmět: Praxe - 18.hodina |
|
|
5.5. 2016, 18.setkání
Cíl setkání: Strach a odvaha
Časová dotace: 60 minut
Plánovaná struktura setkání:
- 5 min: přivítání se s dětmi
- 20 min: diskuze na téma strachu ( z čeho máme strach a kdy máme strach)
- 20 min: jak překonáváme strach, co je to odvaha a kdo jí má (hasiči, policisté,...)
- 10 min: hra ,,Šly tři opice..."
- 5 min: rozloučení s dětmi
Skutečná struktura setkání:
- 3 min: přivítání se s dětmi
- 15 min: děti vyrábí přáníčko ke dni matek
- 27 min: diskuze na téma strach a odvaha
- 15 min: hra ,,Šly tři opice..."
- 2 min: rozloučení s dětmi
Co se nám povedlo a naopak:
Děti byly dnes velmi hodné, poslouchaly a moc nevyrušovaly. Téma strach je velmi zaujalo, myslíme, že z důvodu, že se s ním každý již setkal. Hra na konci je velmi bavila. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Magdaléna Jarošová
Založen(a): 10.12.2015 Příspěvky: 17 Město: České Budějovice
|
Zaslal(a): 26. 05. 2016 09:22:30 Předmět: Praxe 19.hodina |
|
|
12.5. 2016, 19.setkání
Cíl setkání: Být malý
Časová dotace: 60 minut
Plánovaná struktura setkání:
- 5 min: přivítání se s dětmi
- 20 min: diskuze na téma jaké to je být malý, na co jsme malý a na co velký.
- 10 min: hra: malý, velký, tlustý, tenky,...
- 20 min: kdo je velký? Může být i malý člověk velký?
- 5 min: rozloučení.
Skutečná struktura setkání:
- 8 min: přivítání se s dětmi
- 17 min: diskuze na téma jaké to je být malý, na co jsme malý a na co velký.
- 12 min: hra: malý, velký, tlustý, tenky,...
- 15 min: kdo je velký? Může být i malý člověk velký?
- 8 min: rozloučení.
Co se nám povedlo a naopak:
Děti diskuze bavila. Byly velmi aktivní v diskuzi i ve hře. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Magdaléna Jarošová
Založen(a): 10.12.2015 Příspěvky: 17 Město: České Budějovice
|
Zaslal(a): 26. 05. 2016 09:29:16 Předmět: Praxe - 20.hodina |
|
|
19.5. 2016, 20.setkání
Cíl setkání: Rozlučková hodina
Časová dotace: 60 minut
Plánovaná struktura setkání:
- 5 min: přivítání s dětmi
- 40 min: hry venku
- 15 min: přání dětem, rozdání bonbónů, předání dárku vychovatelce, rozloučení a odchod.
Skutečná struktura setkání:
- celou hodinu jsme s dětmi hrály hry, které chtěly. Na konci hodiny jsme jim předaly bonbóny.
Co se nám povedlo a naopak:
Děti nechtěly abychom odešly byly smutné ale pro nás to bylo náročné. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|