| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma   | 
	
	
	
		| Autor(ka) | 
		Zpráva | 
	
	
		Denisa Zedníková
 
 
  Založen(a): 6.1.2014 Příspěvky: 20 Město: Tábor
  | 
		
			
				 Zaslal(a): 08. 01. 2014 23:04:47    Předmět: 2013/2014 - ZPRÁVY Z PRAXE zš a mš TGM Denisa a Hanka | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				DATUM: 25.11.2013
 
ČÍSLO HODINY: 1
 
POČET DĚTÍ VE SKUPINĚ: 11
 
VĚKOVÁ HRANICE: 6-11 let
 
TÉMA HODINY: Nemocnice pro panenky 
 
ČASOVÁ DOTACE: 45 minut
 
CÍL: Uvědomit si, co je slovo skutečné
 
 
obsah hodiny:
 
 
Seznámení se s dětmi + výroba jmenovek	
 
5 minut
 
Přečíst si společně text:
 
Jsou panenky "opravdové"?
 
10 minut
 
Diskutovat o textu, který jsme společně přečetli
 
10-15 minut
 
Aktivita – Hra na skutečnost	
 
15 minut
 
Rozloučení se s dětmi 	
 
2 minuty
 
 
Cíl se nám v této hodině nepodařil splnit. Děti byly ze začátku velice nepozorné a neklidné, což nám na začátek moc nepomohlo, ale s něčím takovým jsme počítali. Hodně nám na začátek pomohla myšLenka, kterou jsme použili jako symbol pro to, ten kdo má myšLenku může mluvit a ostatní poslouchají toho, kdo mluví. I přesto, že se nám nepodařilo splnit cíl hodiny, tak si myslíme, že jsme si aspoň trochu našli cestu k dětem a oni k nám. Když jsme jim řekli, že tam teď budeme chodit pravidelně působily na nás velice pozitivně. Měli jsme z toho strach, ale po dnešku už trochu víme co můžeme čekat další hodiny. 
 
 
Podařilo se nám:
 
-	Splnili jsme časovou dotaci, tak jak jsme měli připravenou
 
-	Zaujali jsme děti 
 
-	Hru, kterou jsme s dětmi hráli je bavila a všichni se zapojili
 
Nepodařilo se nám:
 
-	Nesplnili jsme cíl celé hodiny | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Denisa Zedníková
 
 
  Založen(a): 6.1.2014 Příspěvky: 20 Město: Tábor
  | 
		
			
				 Zaslal(a): 09. 01. 2014 12:05:44    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				DATUM: 28.11.2013
 
ČÍSLO HODINY: 2
 
POČET DĚTÍ VE SKUPINĚ: 9
 
VĚKOVÁ HRANICE: 6-10 let
 
TÉMA HODINY: Rodina
 
ČASOVÁ DOTACE: 45 minut
 
CÍL: Co zanená pojem rodina
 
 
OBSAH HODINY:
 
 
Přivítání se s dětmi	
 
3-5 minut
 
 
Sestavení si pravidel, které budeme všichni ve skupině dodržovat	
 
10-15 minut
 
 
Ukázka obrázku rodiny – diskutovat o tom co každý na obrázku vidí	
 
10 minut
 
 
Vyprávění příběhu k obrázku
 
(jeden začne vyprávět příběh a další děti na to budou navazovat)	
 
10-15 minut
 
 
Rozloučení s dětmi	
 
2-3 minuty
 
 
V této hodině jsme se z našeho pohledu k cíli už z části přiblížili. Ve skupině jsme měli některé děti nové, ale i přesto se nám zdálo, že hodina probíhala lépe než ta první. Udělali jsme si společně pravidla, na kterých jsme se domluvili, že je budeme všichni dodržovat. Co se nám ale nepodařilo, byla časová dotace. Diskutovali jsme o obrázku daleko delší dobu, než jsme měli v plánu. Děti ale toto téma zaujalo a chtěly s námi diskutovat. Některé děti nám řekli i věci, které nás obě zaskočily, protože jsme tam byly druhou návštěvu, ale i přesto se nám děti velice otevřely. 
 
Podařilo se nám:
 
-	Alespoň částečně jsme splnili cíl naší hodiny
 
-	Vést s dětmi diskusi
 
Nepodařilo se nám:
 
-	Nesplnili jsme časovou dotaci | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Denisa Zedníková
 
 
  Založen(a): 6.1.2014 Příspěvky: 20 Město: Tábor
  | 
		
			
				 Zaslal(a): 09. 01. 2014 12:13:09    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				DATUM: 2.12.2013
 
ČÍSLO HODINY: 3
 
POČET DĚTÍ VE SKUPINĚ: 10
 
VĚKOVÁ HRANICE: 6 – 10 let
 
TÉMA HODINY: Příběh o Romaně
 
ČASOVÁ DOTACE: 45 minut
 
CÍL: Umět klást otázky a samostatně myslet
 
 
OBSAH HODINY:
 
	
 
Přivítání se s dětmi	
 
1 minuta
 
 
Zhodnocení si minulé hodiny, co si děti pamatují	
 
3 minuty
 
 
Přečtení si společně text	
 
5 - 10 minut
 
 
Diskutovat o tom jak děti text pochopily	
 
10  minut
 
 
Vymyslet otázky k textu	
 
5 minut
 
 
Diskutovat o jedné otázce, kterou jsme si společně zvolili	
 
10 – 15 minut
 
 
Rozloučení s dětmi	
 
1 minuta
 
 
Dnešní hodinu jsme se s dětmi snažili diskutovat o virtuálním světě. Velice nás překvapilo, že děti netráví tolik času na počítači, jak jsme předpokládali. Děti říkaly, že chodí na počítač cca 1-2 krát týdně. 
 
	Dnes jsme měli skupinu 10 dětí, ale bohužel se nám děti střídají a tak  vždy než novým dětem vysvětlíme kdo jsme a proč tam jsme, tak nám to bere zbytečně čas, proto se nám dnes ani nepodařilo splnit časovou dotaci. Jinak si myslím, že se do diskuse zapojily všechny děti a zajímalo je to. Dvě předchozí hodiny jsme si vždy zhodnotili uběhlou hodinu a řekli si, co se nám líbilo, dnes jsme se ale dětí zeptali co se jim na dnešním setkání nelíbilo a řekly nám, že by si chtěly zahrát nějakou hru nebo nějakou aktivitu a tak jsme se rozhodli, že  příští hodiny uděláme více cvičení, aktivit a třeba i nějakou tu hru. 
 
 
Podařilo se nám:
 
-	Částečně jsme splnili cíl dnešní hodiny
 
-	Zaujali jsme děti 
 
 
Nepodařilo se nám:
 
-	Nesplnili jsme časovou dotaci | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Denisa Zedníková
 
 
  Založen(a): 6.1.2014 Příspěvky: 20 Město: Tábor
  | 
		
			
				 Zaslal(a): 09. 01. 2014 12:14:25    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				DATUM: 5.12.2013
 
ČÍSLO HODINY: 4
 
POČET DĚTÍ VE SKUPINĚ: 7
 
VĚKOVÁ HRANICE: 6 – 10 let
 
TÉMA HODINY: Imaginace
 
ČASOVÁ DOTACE: 45 minut
 
CÍL: Aby se děti dokázaly vcítit do někoho jiného
 
 
OBSAH HODINY:
 
 
přivítání se s dětmi	
 
3 minuty
 
 
stručně si vybavit, co jsme dělali předešlou hodinu	
 
5 – 7 minut
 
 
přečtení společně článku	5 – 10 minut
 
 
diskutovat o čem jsme četli	
 
5 minut
 
 
pokusit se vymyslet otázku, o které by chtěli více diskutovat	
 
5 minut
 
 
diskuse	
 
10 – 12 minut
 
 
 
zhodnocení hodiny a rozloučení	
 
3 minuty
 
 
Dnešní hodinu se nám moc nedařilo děti uklidnit, protože chodili čerti a Mikuláš a děti byly dost neklidné a pořád nám o tom chtěly vyprávět. Dali jsme jim tedy trochu prostoru z naší hodiny, aby nám každý kdo chtěl, něco řekl. Děti jsme se snažily co nejvíce zkrátit, ale kvůli tomu se nám nepodařilo splnit časovou dotaci. Při čtení článku se děti docela uklidily a pak s námi i diskutovaly o články, který jsme četli společně. 
 
 
Podařilo se nám:
 
-	Alespoň částečně jsme splnili cíl naší hodiny
 
-	Vést s dětmi diskusi, do které se zapojily všechny děti
 
Nepodařilo se nám:
 
-	Nesplnili jsme časovou dotaci | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Denisa Zedníková
 
 
  Založen(a): 6.1.2014 Příspěvky: 20 Město: Tábor
  | 
		
			
				 Zaslal(a): 09. 01. 2014 12:16:16    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				DATUM: 9.12.2013
 
ČÍSLO HODINY: 5
 
POČET DĚTÍ VE SKUPINĚ: 10
 
VĚKOVÁ HRANICE: 6 – 11 let
 
TÉMA HODINY: navázání na předešlou hodinu - imaginace
 
ČASOVÁ DOTACE: 45 minut
 
CÍL: znázornění situace pohybem
 
 
OBSAH HODINY:
 
 
zopakování předchozí hodiny
 
3 minuty
 
 
cvičení na téma:vcítit se do situace někoho jiného
 
10 minut
 
 
vcítit se do situace
 
10 minut
 
 
aktivita- řeč rukou
 
10 minut
 
 
aktivita-gesta
 
10 minut
 
 
rozloučení
 
2 minuty
 
 
Tato dnešní hodina se dětem velice líbila, protože jsme v podstatě celou hodinu něco hráli a to děti bavilo, že nemusely sedět a jenom poslouchat a mluvit. Děti se do her a aktivit zapojily všechny a bavilo je to.
 
 
 
Podařilo se nám:
 
-	Splnili jsme cíl naší hodiny
 
-	Všechny děti se do aktivit i her zapojily
 
Nepodařilo se nám:
 
-	Nesplnili jsme časovou dotaci | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Denisa Zedníková
 
 
  Založen(a): 6.1.2014 Příspěvky: 20 Město: Tábor
  | 
		
			
				 Zaslal(a): 09. 01. 2014 12:17:25    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				DATUM: 12.12.2013
 
ČÍSLO HODINY: 6
 
POČET DĚTÍ VE SKUPINĚ: 11
 
VĚKOVÁ HRANICE: 6-11 let
 
TÉMA HODINY: Peníze
 
ČASOVÁ DOTACE: 45 minut
 
CÍL: Jsou peníze důležité?
 
 
OBSAH HODINY:
 
			
 
Přivítaní s dětmi, zhodnocení minulé hodiny	
 
3 minut
 
 
Přečíst si společně text:
 
Blanka a Jirka
 
10 minut
 
 
Diskutovat o textu, který jsme společně přečetli
 
15 minut
 
 
Aktivita a cvičení s penězi	
 
15 minut
 
 
Rozloučení se s dětmi 	
 
2 minuty
 
 
Tato hodina se dětem opět líbila, protože jsme do ní zařadily aktivitu. Té se jako vždycky zúčastnily úplně všechny děti. Text byl pro ně obtížný na čtení a díky tomu se nám opět nepodařila splnit časová dotace. Jelikož téma této hodiny byly peníze všechny děti to zaujalo a hodně se o tom rozpovídaly i v diskusi na náš článek. Dozvěděli jsme se i hodně důvěrných informací, které nám některé děti svěřily.	
 
 
Podařilo se nám: 
 
- Splnili jsme cíl naší hodiny
 
 - Všechny děti se do aktivit i her zapojily
 
 
 Nepodařilo se nám:
 
 - Nesplnili jsme časovou dotaci | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Denisa Zedníková
 
 
  Založen(a): 6.1.2014 Příspěvky: 20 Město: Tábor
  | 
		
			
				 Zaslal(a): 09. 01. 2014 12:19:26    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				DATUM: .12.2013
 
ČÍSLO HODINY: 7
 
POČET DĚTÍ VE SKUPINĚ: 10
 
VĚKOVÁ HRANICE: 6-11 let
 
TÉMA HODINY: Dobro a pravda
 
ČASOVÁ DOTACE: 45 minut
 
CÍL: K čemu je dobrá pravda?
 
 
OBSAH HODINY:
 
			
 
Přivítaní s dětmi, zhodnocení minulé hodiny	
 
3 minut
 
 
Přečíst si společně text:
 
Kio a Ali
 
10 minut
 
 
Diskutovat o textu, který jsme společně přečetli
 
15 minut
 
 
Cvičení o dobru	
 
15 minut
 
 
Rozloučení se s dětmi 	
 
2 minuty
 
 
 
Tato hodina se nám z našeho pohledu povedla. Děti byly dnes velmi aktivní a komunikativní. Podařilo se nám splnit časovou dotaci a z větší části i cíl hodiny. 
 
 
Podařilo se nám: 
 
- Splnili jsme cíl naší hodiny
 
- Časovou dotaci | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Denisa Zedníková
 
 
  Založen(a): 6.1.2014 Příspěvky: 20 Město: Tábor
  | 
		
			
				 Zaslal(a): 09. 01. 2014 12:22:02    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				DATUM: 16.12.2013
 
ČÍSLO HODINY: 8
 
POČET DĚTÍ VE SKUPINĚ: 11
 
VĚKOVÁ HRANICE: 6-11 let
 
TÉMA HODINY: Rasizmus 
 
ČASOVÁ DOTACE: 45 minut
 
CÍL: seznámit děti s rasizmem
 
 
OBSAH HODINY:
 
			
 
Přivítání se s dětmi	
 
3 minuty
 
 
Zopakovat si, co jsme dělali předešlou hodinu
 
5 minut
 
 
Přečtení článku
 
5-7 minut
 
 
Diskutovat o tom, o čem jsme četli 
 
a vymyslet otázku, o které budeme diskutovat
 
5-10 minut
 
 
Diskuse 	
 
15 minut
 
 
Zhodnocení dnešní hodiny a rozloučení se s dětmi
 
5 minut
 
 
 
Tuto hodinu jsme tam měli 7 nových dětí, kteří vůbec nevěděly co a jak bude probíhat a proto se nám tuto hodinu nepodařilo splnit ani časovou dotaci ani cíl hodiny. Jediný co se nám povedlo, si myslíme, že jsme nové děti zaujali a říkaly nám, že příště přijdou na další hodinu, tak jsme to brali jako úspěch dnešní hodiny.
 
 
Podařilo se nám: 
 
-  Zaujmout nové děti
 
 
 Nepodařilo se nám:
 
 - Nesplnili jsme časovou dotaci
 
 - Nesplnili jsme cíl naší hodiny | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Denisa Zedníková
 
 
  Založen(a): 6.1.2014 Příspěvky: 20 Město: Tábor
  | 
		
			
				 Zaslal(a): 09. 01. 2014 12:23:14    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				DATUM: 19.12. 2013
 
ČÍSLO HODINY: 9
 
POČET DĚTÍ VE SKUPINĚ: 13
 
VĚKOVÁ HRANICE: 6-11 let
 
TÉMA HODINY: Platí, že to co je fér, je správné?
 
ČASOVÁ DOTACE: 45 minut
 
CÍL: Co je správné?
 
 
OBSAH HODINY:
 
 
Přivítání se s dětmi	
 
2 minuty
 
 
Zopakovat si, co jsme dělali předešlou hodinu
 
3 minut
 
 
Přečtení článku z příručky Lisa
 
10 minut
 
 
Diskutovat o tom, o čem jsme četli 
 
a vymyslet otázku, o které budeme diskutovat
 
13 minut
 
 
Cviční: správně, nebo spravedlivé?	
 
15 minut
 
 
Zhodnocení dnešní hodiny a rozloučení se s dětmi
 
2 minut
 
 
 
Při této hodině byly děti hodně roztěkané z příchozích vánočních svátků a Ježíška. Děti se moc nesoustředily a pořád vyrušovaly a odváděli řeč od našeho tématu. Děti se nám podařilo zapojit, alespoň do cvičení, při kterém musely přemýšlet.
 
Podařilo se nám:
 
-	Zapojit všechny děti do cvičení
 
Nepodařilo se nám:
 
-	Nesplnili jsme časovou dotaci
 
-	Nesplnili jsme cíl | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Denisa Zedníková
 
 
  Založen(a): 6.1.2014 Příspěvky: 20 Město: Tábor
  | 
		
			
				 Zaslal(a): 09. 01. 2014 12:24:17    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				DATUM: 7.1.2014
 
ČÍSLO HODINY: 10
 
POČET DĚTÍ VE SKUPINĚ: 11
 
VĚKOVÁ HRANICE: 6-11 let
 
TÉMA HODINY: Řešení konfliktů
 
ČASOVÁ DOTACE: 45 minut
 
CÍL:  jak řešit konflikty
 
 
OBSAH HODINY:
 
 
Přivítání se s dětmi	
 
2 minuty
 
 
Zopakovat si, co jsme dělali předešlou hodinu
 
3 minut
 
 
Přečtení článku z příručky Míša
 
10 minut
 
 
Diskutovat o tom, o čem jsme četli 
 
a vymyslet otázku, o které budeme diskutovat
 
13 minut
 
 
Zhodnotit si naše všechny návštěvy s dětmi	
 
15 minut
 
 
Zhodnocení dnešní hodiny a rozloučení se s dětmi
 
2 minut
 
 
 
Děti byly velmi nepozorné, protože si pořád chtěli povídat o Vánocích. co dostaly atd. z toho důvodu se nám nepodařilo splnit časovou dotaci, nestihli jsme s dětmi udělat vše, co jsme v hodině měli stihnout a tak se nám nepodařilo splnit ani cíl hodiny. děti naši praxi hodnotily velmi kladně, ale chtěly by více aktivit.
 
Podařilo se nám:
 
-	Zapojit všechny děti
 
Nepodařilo se nám:
 
-	Nesplnili jsme časovou dotaci
 
-	Nesplnili jsme cíl | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Denisa Zedníková
 
 
  Založen(a): 6.1.2014 Příspěvky: 20 Město: Tábor
  | 
		
			
				 Zaslal(a): 25. 03. 2014 20:51:55    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				DATUM: 18.3.2014 
 
 ČÍSLO HODINY: 11 
 
 POČET DĚTÍ VE SKUPINĚ: 13 
 
 VĚKOVÁ HRANICE: 6-10 let 
 
 TÉMA HODINY: Hledání vztahů 
 
 ČASOVÁ DOTACE: 45 minut 
 
 CÍL: Rozvoj tvořívého myšlení, hledání vztahů mezi pojmy, odůvodňování 
 
 
 OBSAH HODINY: 
 
 
 asociace 
 
 10 minut 
 
 čtení příběhu 
 
 25 minut 
 
 tvorba otázek 
 
 10 minut 
 
 
 V dnešní hodině jsem začali asociací, při které si děti vyzkoušeli hru slovní fotbal, všechny děti tuto hru znaly, takže byly nadšené a moc jim to šlo. Děti měly za úkol říct jedno slovo a ostaní na to měly reagovat. Každé nové slovo mělo začínat na poslední písmenko předchozího slova. Pak jsme četli krátký úryvek příběhu, během kterého se děti moc nesoustředily, byly roztěkané a neustále se chtěly vracet k předešlé hře. Po přečtení úryvku jsme děti požádaly, aby zavřeli oči a zaposlouchali se do příběhu znovu a v duchu si měly tvořit otázky, na které se po přečtění chtěly zeptat. Otázky jsme se pak společně snažili zodpovědět. 
 
 
 Podařilo se nám: 
 
 - zaujmout děti 
 
 - splnit cíl dnešní hodiny 
 
 
 Nepodařilo se nám: 
 
 - splnit časovou dotaci | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Denisa Zedníková
 
 
  Založen(a): 6.1.2014 Příspěvky: 20 Město: Tábor
  | 
		
			
				 Zaslal(a): 03. 04. 2014 18:37:20    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				DATUM: 19.3.2014 
 
ČÍSLO HODINY: 12 
 
POČET DĚTÍ VE SKUPINĚ: 7 
 
VĚKOVÁ HRANICE: 6-10let 
 
TÉMA HODINY: Strach
 
ČASOVÁ DOTACE: 45 minut 
 
CÍL: Nebát se mluvit o svém strachu
 
 
Obsah hodiny:
 
 
rozcvička + dechové cvičení a masáž obličejových svalů
 
3 min 
 
 
opakování toho, co jsme dělali minule 
 
2 min 
 
 
cvičení z metodické příručky 
 
20 min 
 
 
diskuse na téma Jak se strach projevuje a Jak proti němu bojovat 
 
10 min 
 
 
nástin toho, co budeme dělat příště a následné rozloučení 
 
5 min
 
 
Podařilo se nám:
 
Podařilo se nám udělat cvičení z metodické příručky ( pantomimou zahraj, co se děje s tvým tělem, grimasy strachu), ale trvalo nám to déle, než jsem měli v plánu. Dále se nám podařilo rozvést diskuzi na téma Jak se zbavit strachu. To aby si děti nenechávaly strach pro sebe a snažily se proti němu bojovat svým zvoleným způsobem (svěřování se blízkým).
 
 
Nepodařilo se nám:
 
Nedodržely jsme časovou dotaci, musely jsme přetahovat | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Denisa Zedníková
 
 
  Založen(a): 6.1.2014 Příspěvky: 20 Město: Tábor
  | 
		
			
				 Zaslal(a): 03. 04. 2014 18:48:22    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				DATUM: 25.3.2014 
 
ČÍSLO HODINY: 13 
 
POČET DĚTÍ VE SKUPINĚ: 9
 
VĚKOVÁ HRANICE: 6 – 10 let 
 
TÉMA HODINY: Odvaha 
 
ČASOVÁ DOTACE: 45 minut 
 
CÍL: Zamyšlení nad pojmem odvaha
 
 
OBSAH HODINY:
 
 
přivítání, rozcvička, zopakování toho, co jsme dělali minulou hodinu 
 
5 min 
 
 
cvičení z metodické příručky na téma odvaha 
 
15min
 
 
diskuze na téma odvahu
 
20 min
 
 
rozloučení, shrnutí toho, co jsme dnes řešili 
 
5 min 
 
 
Podařilo se nám:
 
Děti byly dnes velice hovorné a téma odvaha se jim moc líbilo a hodně se o odvaze rozmluvily. Museli jsem je i po nějaké době zastavovat, abychom splnili časovou dotaci, ale i tak se nám ji splnit nepovedlo. Dnes se nám povedl splnit i cíl naší hodiny. 
 
Nepodařilo se nám:
 
Nesplnili jsme časovou dotaci | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Denisa Zedníková
 
 
  Založen(a): 6.1.2014 Příspěvky: 20 Město: Tábor
  | 
		
			
				 Zaslal(a): 03. 04. 2014 18:59:12    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				DATUM: 26.3.2014 
 
ČÍSLO HODINY: 14 
 
POČET DĚTÍ VE SKUPINĚ: 11 
 
VĚKOVÁ HRANICE: 6-9 let 
 
TÉMA HODINY: Kritické myšlení 
 
ČASOVÁ DOTACE: 45 minut 
 
CÍL:Rozvoj synonimického vyjadřování, uvádění příkladů, kritické myšlení
 
 
OBSAH HODINY:
 
 
pohádka 
 
5 minut 
 
 
 hra "na tlumočníka" ( Měli jsme vymyšleno 20 vět a děti měly za úkol tuto větu říci, nebo vyjádřit její obsah jinými slovy)
 
40 minut
 
 
Podařilo se nám:
 
Děti bylo z hry nadšené občas jsme je museli krotit, aby se tak nepřekřikovaly. Cíl hodiny děti jsou moc šikovné a nějaké na svůj věk i dost vyspělé, především děvčata.
 
Nepodařilo se nám:
 
Usměrnit děti, byly příliš rozdováděné
 
Nesplnili jsme časovou dotaci. | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Denisa Zedníková
 
 
  Založen(a): 6.1.2014 Příspěvky: 20 Město: Tábor
  | 
		
			
				 Zaslal(a): 03. 04. 2014 19:23:35    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				DATUM: 1.4.2014 
 
ČÍSLO HODINY: 15
 
POČET DĚTÍ VE SKUPINĚ: 11 
 
VĚKOVÁ HRANICE: 6-9 let 
 
TÉMA HODINY: Kritické myšlení 
 
ČASOVÁ DOTACE: 45 minut 
 
CÍL: Osvojování pravidel a celkové zklidnění dětí
 
 
 
OBSAH HODINY:
 
 
Přivítání a zapsání účastníků 
 
5 min 
 
 
Hra na zklidnění a koncentraci 
 
15min 
 
 
Zavedení přehledu zvládnutí pravidel 
 
15min 
 
¨
 
Shrnutí 
 
10min 
 
 
Podařilo se nám:
 
Zklidnit děti 
 
Splnit časovou dotaci | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Denisa Zedníková
 
 
  Založen(a): 6.1.2014 Příspěvky: 20 Město: Tábor
  | 
		
			
				 Zaslal(a): 03. 04. 2014 19:30:47    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				DATUM: 2.4.2014 
 
ČÍSLO HODINY: 16
 
POČET DĚTÍ VE SKUPINĚ: 9
 
VĚKOVÁ HRANICE: 6-11let 
 
TÉMA HODINY: Spolupráce
 
ČASOVÁ DOTACE: 45 minut 
 
CÍL: Rozvoj spolupráce, komunikace ve skupině a logického myšlení. 
 
 
OBSAH HODINY:
 
 
Úvodní hra – hledání písmen a sestavení věty 
 
10 minut 
 
 
Na předkreslený plán zoo domalovat zvířata
 
20 minut 
 
 
Určit cestu, jak projít zoo
 
10 minut 
 
 
Reflexe 
 
5 minut 
 
 
Podařilo se nám:
 
Děti se dobře zapojovali
 
Byly aktivní
 
Nepodařilo se nám:
 
Splnit časovou dotaci | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Denisa Zedníková
 
 
  Založen(a): 6.1.2014 Příspěvky: 20 Město: Tábor
  | 
		
			
				 Zaslal(a): 14. 04. 2014 14:17:56    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				DATUM: 8.4.2014 
 
ČÍSLO HODINY: 17 
 
POČET DĚTÍ VE SKUPINĚ: 12 
 
VĚKOVÁ HRANICE: 6-9let 
 
TÉMA HODINY: Kdo jsem?
 
ČASOVÁ DOTACE: 45 minut 
 
CÍL: Uvědomit si rozdíly ve skupině.
 
 
OBSAH HODINY:
 
 
Úvodní hra podobnosti a rozdíly (2 jablka a 1 hruška)
 
10min
 
 
Hra - 2 skupiny, hledat podobnosti a rozdíly mezi dětmi ve skupině
 
10 minut
 
 
Vyhodnocení
 
5 minut 
 
 
Diskuse na téma rozdíly
 
15 minut
 
 
Zhodnocení a rozloučení
 
5 minut
 
 
Podařilo se nám:
 
zaujmout děti aktivitami
 
děti byly velice aktivní jak při hrách tak i při diskusi
 
zapojit všechni děti
 
 
Nepodařilo se nám:
 
splnit časovou dotaci ( pokaždě máme jiné děti) | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Denisa Zedníková
 
 
  Založen(a): 6.1.2014 Příspěvky: 20 Město: Tábor
  | 
		
			
				 Zaslal(a): 14. 04. 2014 14:26:03    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				DATUM: 9.4.2014 
 
ČÍSLO HODINY: 18 
 
POČET DĚTÍ VE SKUPINĚ: 8 
 
VĚKOVÁ HRANICE: 6-12let 
 
TÉMA HODINY: Odvaha 
 
ČASOVÁ DOTACE: 45 minut 
 
CÍL:Co pro tebe znamá být odvážný?
 
 
OBSAH HODINY:
 
 
Co je odvaha? Co to pro tebe znamená 
 
5 minut
 
 
Hra Řazení lidí nebo činností - méně odvážný x nejodvážnější
 
20 minut 
 
 
Diskuse – souhlasíte s daným rozložením? Proč ano, proč ne? 
 
15 minut
 
 
Zhodnocení a rozloučení
 
5 minut
 
 
Podařilo se nám:
 
dětem se moc líbila hra 
 
 
Nepodařilo se nám:
 
splnit časovou dotaci
 
dětem se moc nechtělo povídat při dikusi | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Denisa Zedníková
 
 
  Založen(a): 6.1.2014 Příspěvky: 20 Město: Tábor
  | 
		
			
				 Zaslal(a): 25. 05. 2014 19:55:24    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				DATUM: 16.5.2014 
 
ČÍSLO HODINY: 19 
 
POČET DĚTÍ VE SKUPINĚ: 10 
 
VĚKOVÁ HRANICE: 7-10let 
 
TÉMA HODINY: Samota - daleko od rodiny
 
ČASOVÁ DOTACE: 45 minut 
 
CÍL:Zjištění jestli je samota dobrá/špatná a v čem, jestli nám může pomoc nebo naopak ubližovat.
 
 
OBSAH HODINY: 
 
 
příprava článku, smyšleného příběhu o samotáři 
 
5 min
 
 
 
četba příběhu
 
10 min 
 
 
zamyšlení nad "samotou" a následné vymýšlení slov jež jí charakterizují 10 min
 
 
povídání si o samotě v rámci příběhu a v rámci mého "já"
 
15 min
 
 
ukončení debaty + zhodnocení, rozloučení
 
5 min 
 
 
Podařilo se nám:
 
splnit časovou dotaci
 
 
Nepodařilo se nám:
 
zaujmout děti
 
probudit u nich diskusi
 
nepozornost při čtení příběhu | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Denisa Zedníková
 
 
  Založen(a): 6.1.2014 Příspěvky: 20 Město: Tábor
  | 
		
			
				 Zaslal(a): 25. 05. 2014 20:03:00    Předmět:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				DATUM: 23.5.2014 
 
ČÍSLO HODINY: 20 
 
POČET DĚTÍ VE SKUPINĚ: 9 
 
VĚKOVÁ HRANICE: 8-12let 
 
TÉMA HODINY: Přátelství
 
ČASOVÁ DOTACE: 45 minut 
 
CÍL: Zamyšlení - je pro nás důležité mít přátele?
 
 
OBSAH HODINY: 
 
 
uvítání
 
2 minuty
 
 
čtená textu na téma přátelství + zamyšlení se nad článkem
 
10 minut
 
 
hra - písmenka 
 
10 minut
 
 
otázky na téma přátelství + diskuse
 
15 minut
 
 
zhodnocení hodiny + rozloučení
 
3 minuty
 
 
Podařilo se nám:
 
zaujmout děti tématem
 
líbila se jim hra
 
 
Nepodařilo se nám:
 
přimět děti diskutovat | 
			 
		  | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		 |