Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor(ka) |
Zpráva |
Ríša Macků
Založen(a): 3.2.2007 Příspěvky: 401 Město: Č. Budějovice CZ
|
Zaslal(a): 28. 02. 2012 14:59:24 Předmět: 2011/2012 - ZPRÁVY Z PRAXE - Lucka, Janča - ZŠ Suché Vrbné |
|
|
Ahoj, zde prosim vkladejte prispevky o Vasich jednotlivych filozofickych setkanich. Prispevky by mely mit nasledujici strukturu:
- datum a info o tom o kolikate setkani/hodinu jde
- cil setkani
- struktura setkani - planovana vcetne casove dotace
- struktura setkani - skutecna vcetne casove dotace
- Co se podarilo, co se naopak nepodarilo a chci pred tim varovat.
Strukturou se rozumi strucny popis aktivit - jejich zamereni, didakticky/filozoficky/... cil.
V pripade, ze doslo k zformulovani nejakych otazek (na zaklade precteni pribehu), pak by soucasti prispevku mel byt i soupis techto otazek.
Bylo by dobre strukturu prispevku dodrzovat nejen obsahove, ale i graficky - aby to nebyl dlouhy jednolity text, ale pekne rozdelene a oznacene jednotlive casti.
V pripade, ze byste meli nejakou otazku do diskuse zde na foru, pak je nejlepsi ji polozit v sekci "2011 praxe - všeobecná diskuse". Tato sekce je určená pro sdílení dojmů všech letosnich praktikantu. Je to i sekce, kde se budeme snazit pravidelne odpovidat ja s Petrem, popř. Ludmila Muchova a další.
PRO ZASLÁNÍ NOVÉHO PŘÍSPĚVKU KLIKNĚTE NA TALČÍTKU "ZASLAT ODPOVĚĎ" (NIKOLIV NOVÉ TÉMA) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Jana Marková
Založen(a): 29.11.2012 Příspěvky: 12 Město: České Budějovice
|
Zaslal(a): 08. 01. 2013 13:23:18 Předmět: |
|
|
20.3. 1.setkání
praxe probíhala v ZŠ Suché Vrbné v třídě 1.A.. Pracovali jsme se skupinou ve věku 6-7 let, v počtu 22 dětí ( poměr chlapců a děvčat byl vyrovnaný)
Cíl: seznámení dětí s průběhem filosofické praxe
Průběh praxe: V úvodu hodiny si děti vyrobily jmenovky, poté jsme společně vytvářely pravidla našeho společného setkávání. _________________ Janča M. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Jana Marková
Založen(a): 29.11.2012 Příspěvky: 12 Město: České Budějovice
|
Zaslal(a): 08. 01. 2013 13:25:15 Předmět: |
|
|
27.3.
Cíl: seznámení se s dětmi a jejich zájmy
Průběh praxe: Na úvod hodiny jsme si zopakovaly pravidla a každé z dětí se představilo a řeklo co má rádo a co ho baví a proč (zdůvodňování).Jelikož jsme se chtěly seznámit s dětmi a chtěly jsme zjistit ,, stav kolektivu,, , zařadily jsme do hodiny aktivitu ,, tužka,, - která spočívá v předávání si tužky. Děti předávájí tužku vždy někomu v kruhu se zdůvodněním proč jí dávájí zrovna onomu dítěti. Cílem je zjistit, které dítě je ve skupině nejméně oblíbené.
3.4.
Cíl: seznámení s filosofickým příběhem Nemocnice pro panenky
Průběh praxe: Dětem jsme představily knihu a přečetly jim první stranu příběhu. V dětech úryvek vyvolal 6 otázek, z nichž si vybraly otázku: ,,Pokud byste měli 20 panenek, jaká by měla jména?", tím pádem následujících 10 minut děti vykřikovaly jména, které by jim daly a s diskuzí to nemělo nic moc společného.
Postřeh z hodiny: Rozhodly jsme se v příští hodině zařadit cvičení na tvorbu otázek. _________________ Janča M. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Jana Marková
Založen(a): 29.11.2012 Příspěvky: 12 Město: České Budějovice
|
Zaslal(a): 08. 01. 2013 13:25:56 Předmět: |
|
|
17.4.
Cíl: Uvést děti do problematiky sociálně patologických jevů.
Průběh praxe: Dětem byla přečtena případová studie o šikanované holčičce a měly reagovat na příběh a vyhodnotit nejvhodnější pomoc. Následovala obsáhlá diskuze, kde sdělovali své osobní zkušenosti. _________________ Janča M. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|