Logo P4C
Filozofie pro děti
v centru pozornosti … myšLenka
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
    

 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Zprávy z praxe Dukelská

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra -> FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor(ka) Zpráva
Vlasta Stastna



Založen(a): 31.12.2009
Příspěvky: 9
Město: České Budějovice

PříspěvekZaslal(a): 11. 01. 2010 21:36:12    Předmět: Zprávy z praxe Dukelská Citovat

3.
3.11. 2009
Téma: Les - objevování lesa
V rámci projektového týdne ve šk. družině s tematem PODZIMNÍ LES SOVIČKY JŮLY, byla úterní diskuse věnována lesní tematice.

Cíl: Rozlišování listnatého, jehličnatého a smíšeného lesa. Chování lidí.

1. Četba příběhu Dvě veverky v jednom lese.
2. Pohybová hra: Děti chodí v kruhu, uprostřed stojí "veverka". Děti říkají říkanku. Veverka si vybere na taneček kamaráda, děti tleskají.
3. Ot.: Co by se stalo, kdybychom neměli lesy?
Co by se stalo, kdyby jehličí narůstalo na listnatých stromech?
Jak by se dalo použít jehličí?
Vymyslete jména pro strom.
4. Pantomima: listnatý a jehličnatý strom, listnatý, jehličnatý a smíšený les.
5. Ot.: Proč je třeba mít opravdu dobré kamarády?
Jak je důležitá vzájemná pomoc?
6. Soutěživé hry: Děti přenášejí šišky na lžíci k cíli.
Děti hází šišky do krabice.
Reflexe: Kdybychom neměli lesy, byla by místa plná odpadků, netopila by babička v kamnech, neseděl bych u krbu na chatě, neměla bych pokojíček, byly by tužky a pastelky? Jehličí nahradí ježkovi poničené bodlinky, špendlíky na nástěnku a párátka v kuchyni, také se hodí na kartáč na vlasy a na mytí.
Jména stromů: Listovník, Jehličník, Košatka, Stojník.
Opravdový kamarád si se mnou hraje, kreslí, povídá, nepere se se mnou, pomůže mi, jsem s ním rád.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi/autorce Odeslat soukromou zprávu Zaměstnavatel / Škola Souhlasím se zveřejněním těchto údajů na stránce Kontakty
Tereza Brožová



Založen(a): 17.10.2009
Příspěvky: 114
Město: Rožnov pod Radhoštěm

PříspěvekZaslal(a): 11. 01. 2010 22:28:44    Předmět: iba taká technická Citovat

Ahoj Vlasti, je bezva, že jsi se rozhodla taky přispět. Možná jen zkus psát hodiny dohromady, jako jedno společné téma. Uděláš to tak, že nebudeš na každý příspěvek zakládat novou diskuzi, ale budeš pokračovat v tej předešlé (viz. dole - "zaslat odpověď").
Filozofii zdar!
_________________
Terka :)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi/autorce Odeslat soukromou zprávu Zaměstnavatel / Škola Souhlasím se zveřejněním těchto údajů na stránce Kontakty
Tereza Brožová



Založen(a): 17.10.2009
Příspěvky: 114
Město: Rožnov pod Radhoštěm

PříspěvekZaslal(a): 11. 01. 2010 22:44:32    Předmět: Citovat

Vlasta Šťastná napsala:

2.
27.10. 2009
Téma: Ovoce - půl zdraví
Cíl: Osvojení si poznatků o zdraví, využití ovoce v kuchyni, v pokrmech,
zdroj vitamínů

1. Motivace: Skutečné ovoce na míse
Zajímavá ochutnávka ovoce
2. Ot.: Jaké ovoce znáš? Které ti nejvíce chutná? Co všechno se dá z
něho udělat? Co by se mohlo stát, kdyby nebylo?
3. Vysvětli: Ovoce - půl zdraví.
Dá se zdraví zvážit?
4. Písnička: Měla babka (mazurka)
5. Slovní kolotoč. Hra
6. Podzimní kostkovaná - Výtvarná hra. (Děti pracují ve dvou skupinách,
hází kostkou. Jednotlivá čísla na hrací kostce
představují určitý motiv - 1 jablíčko, 2 hruška, 3 švestka, 4 hroznové
víno, 5 houba, 6 šípek. Hráči kreslí jednoduché výtvarné motivy na
větší formát balicího papíru voskovými pastely. Až dítě nakreslí
obrátek, hází další hráč).
Reflexe: Tlustý člověk je nemocný. Zdrojem vitamínů jsou i jiné plody.
Protože je dětí 24, o slovo se hlásí. Při hře sedí v kruhu na
koberci. Aby se děti mohly postupně vyjádřit, až na ně přijde
řada, předávají si maličké jablíčko.
_________________
Terka :)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi/autorce Odeslat soukromou zprávu Zaměstnavatel / Škola Souhlasím se zveřejněním těchto údajů na stránce Kontakty
Tereza Brožová



Založen(a): 17.10.2009
Příspěvky: 114
Město: Rožnov pod Radhoštěm

PříspěvekZaslal(a): 11. 01. 2010 22:46:07    Předmět: Citovat

Vlasta Šťastná napsala:

Zdravím všechny. Omlouvám se za opožděné příspěvky.
Pracuji jako vychovatelka v ŠD. Cílovou skupinou v 1. oddělení jsou děti 1. třídy (6 - 7 let). Každé úterý (12:45 - 13:30) věnujeme chvilce "HRAJEME SI S PŘÍBĚHEM". V daném čase pracuji s počtem dětí 24. Z organizačních důvodů nemám možnost předat děti, které momentálně nejeví zájem povídat si, předávat do jiného oddělení. Ale mám zkušenost, že se postupně zapojují do aktivit - her a vstoupí i do povídání. Dávám za pravdu Mgr. B. Hájkovi (s nímž jsem měla možnost osobně se setkat během svého inovačního studia), který říká, že vychovatel by měl dětem předkládat, nabízet zajímavé aktivity, ...pokud je činnost osloví, vždy se zapojí. Děti mají velkou potřebu povídat si, svěřit se se svými prožitky ostatním. Proč tedy v ŠD nevyužít několik minut k diskusím a vytvořit si ... a to už bych tu citovala Ríšu.

1.
20.10. 2009
Téma: Podzimní sklizeň (příběh z časopisu)
Cíl: Umět si v každé situaci poradit
1. Ot.: Měl děda radost z letošní podzimní sklizně, i když proběhla úplně jinak, než si naplánoval?
2. Ot.: Radujeme se, i když výsledek je jiný, než jsme předpokládali?
3. Vysvětlili jsme si, co znamená přísloví:
"Neházej flintu do žita"
"Nebreč nad rozlitým mlékem"
4. Písnička: Nic nedbám
Písničku jsme doprovodili pohyby paží, úkroky a přísuny. Děti
pohyby ukazovaly, jak Anička trhá jablíčka, naznačovaly, že je jí a
že jsou dobrá, sladká jako med.
5. Modelování jablíčka. Děti se dívají na skutečná jablíčka.
Reflexe: Děti vycházely z vlastní zkušenosti (... chtěl jsem dostat jedničku, ale ..., proto ...
... dostala jsem červené šaty, a chtěla jsem ... měla jsem radost, protože se líbily ...).
_________________
Terka :)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi/autorce Odeslat soukromou zprávu Zaměstnavatel / Škola Souhlasím se zveřejněním těchto údajů na stránce Kontakty
Ríša Macků



Založen(a): 3.2.2007
Příspěvky: 401
Město: Č. Budějovice CZ

PříspěvekZaslal(a): 13. 01. 2010 23:37:43    Předmět: Citovat

Děkuji Terce Brožove za technicke ukony, ktere za me provedla. Ostatni zalozene diskuse jsem smazal, snad se nikdo neurazi.. Budeme tedy pokracovat zde.. nyni uz chronologicky Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi/autorce Odeslat soukromou zprávu Tituly Zaměstnavatel / Škola Souhlasím se zveřejněním těchto údajů na stránce Kontakty
Ríša Macků



Založen(a): 3.2.2007
Příspěvky: 401
Město: Č. Budějovice CZ

PříspěvekZaslal(a): 13. 01. 2010 23:42:11    Předmět: Citovat

Vlasto diky za paradne strukturovane prispevky.. cil, prubeh atd... to je ono..

Jako filozofickou vidim u hodin 1-3 predevsim tu treti cast.. ty otazky jsou filozoficke. Jak dlouho Vam treba ta treti cast vydrzi? Muzes napsat vic o tom jak treba resite "co by se stalo, kdybychom nemeli lesy?"?

Libi se mi i zapojeni aktivit, ktere tematicky souvisi, byt treba nekdy nejsou uplne filozoficke.. Prijde mi dobra ta souvislost s tematem - leckdo si tam pak muze najit (nebo mu "proste vyskoci") nejaka spojka i na te rovine premysleni o vecech..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi/autorce Odeslat soukromou zprávu Tituly Zaměstnavatel / Škola Souhlasím se zveřejněním těchto údajů na stránce Kontakty
Ríša Macků



Založen(a): 3.2.2007
Příspěvky: 401
Město: Č. Budějovice CZ

PříspěvekZaslal(a): 13. 01. 2010 23:42:33    Předmět: Citovat

VLASTA STASTNA NAPSALA:

4.
10.11. 2009
Téma: Dračí toulání
Časová dotace: 12:45 - 14:00
Téma vyplynulo z připravované celodružinové akce Dračí slet - Drakiáda.

Cíl: Vyjádřit svou představivost v tvořivých činnostech, spolupráce s ostatními, zvládnutí základních pohybových dovedností.

1. Vláďův drak. Četba, vyprávění příběhu vlastními slovy.
2. Ot.: Co je krásné na podzimu?
3. Vymysli co nejvíce přívlastků na podzim.
4. Ot.: Jak si můžeme hrát?
5. Všechno lítá, co peří má. Hra. (Reakce pohybem).
6. Vysvětli: Počasí je na draka.
7. Ot.: Řekla ti někdy maminka, že lítáš jako drak? Co to znamená?
8. Hra. Dračí toulání: Děti si v kruhu posílají klubíčko ("Drak vyletěl tak rychle, že po něm zůstala jen barevná čára - jako ta naše z klubíčka ..."). Každé dítě drží nitku, než ji pošle dál, říká, kam by letěl jako drak a proč. Vystřídají se všichni. Potom se snaží v tvarech rozpoznávat dračí hlavu. Tu vyplní barevným papírem a dotvoří tvář.
9. Jak by se jmenoval tvůj drak?
Chtěl bys být hodným, zlým drakem?
10. Co bys jako drak udělala a proč?
11. Draka bolí zub. Písnička s pohybem.

Reflexe: Podzim je barevný, větrný, blátivý, mlhavý, deštivý. Když fouká vítr, pouštíme draky. Můj drak by se jmenoval Mrak, letěl bych vysoko nad mraky, chtěl bych se podívat, co tam je. Popleta daleko nedoletí, plete si strany, proto musí ještě trénovat. Chtěl bych být hodným drakem, abych měl kamarády, abych se všem líbil, aby měla maminka radost. Jako drak bych se dívala z oblohy dolů, protože bych viděla, co ostatní dělají. Houpala bych se na mráčku, smála bych se, protože si ráda hraju. Na zahradě máme také houpačku.
Při hraní s klubíčkem děti tvořily ve dvojicích ... i samostatně, záleželo na jejich rozhodnutí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi/autorce Odeslat soukromou zprávu Tituly Zaměstnavatel / Škola Souhlasím se zveřejněním těchto údajů na stránce Kontakty
Vlasta Stastna



Založen(a): 31.12.2009
Příspěvky: 9
Město: České Budějovice

PříspěvekZaslal(a): 26. 03. 2010 22:24:25    Předmět: Citovat

Ríšo, na tvoji otázku jsem ti odpovídala již dříve a psala jsem zápis z dalších hodin, ale zřejmě jsem někde udělala chybu, protože se na těchto stránkách žádný další můj text neobjevil. A to jsem postupovala dle rad od Terky.
Při řešení problému s lesy jsme měli obrázky z přírody, děti mluvily o vlastních zážitcích, odpovědi těch, kteří mají starší sourozence byly stavěny na vyšších znalostech, děti znaly pojmy kyslík, dusík ... Použila jsem i CD "Aby bylo na Zemi milo."
Stále zůstává fakt, že je dětí na diskusi ve třídě více, a proto zařazuji cvičení - aktivity, a to hry, kreslení ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi/autorce Odeslat soukromou zprávu Zaměstnavatel / Škola Souhlasím se zveřejněním těchto údajů na stránce Kontakty
Vlasta Stastna



Založen(a): 31.12.2009
Příspěvky: 9
Město: České Budějovice

PříspěvekZaslal(a): 26. 03. 2010 23:08:34    Předmět: Citovat

Zpráva z 5. - 6. hodiny
18.11. a 24.11.
Téma: Jména
Petr mi zaslal filozofické texty Eva.
Protože děti neumějí číst, četla jsem dětem sama, pomalu, 1. kapitolu.
Aktivity:
1. Po kruhu každý říkal své jméno, příjmení, jméno a příjmení souseda vpravo a vlevo.
2. Po kruhu se dítě představí slovem a pohybem.
3. Kdo je to? Děti s cílem poznat kamaráda, kladou otázky, dostanou odpověď: ano, ne.
4. Tvoření vět se jmény např. Kdybych měl ... jmenoval by se ...Mám ...a jmenuje se.
5. Vytleskávání jmen.
Otázky:
1. Znáš někoho, kdo má stejné jméno, příjmení?
2. Může být ve světě někdo, kdo má stejné jméno?
3. Mohl bys být někým jiným se stejným jménem?
4. Mohou mít jména jména?
Shodli jsme se, že různí lidé se mohou jmenovat stejně. Jméno můžeme dostat po rodičích a dalších příbuzných ...Ve třídě máme 3 Lukáše, 2 Natálky, 2 Kateřiny ... Lukáše rozlišujeme: Luky, Lukášek, Kateřiny: Katka a Kačka atd. Příjmení se v našem oddělení neshodují, shodu najdeme, pokud bedeme brát v úvahu více oddělení. Setkáme se s příjmením: Novák, Svobodová, Vlček ... Došli jsme k závěru, že jiný člověk se může jmenovat stejně jako já, ale každý je sám sebou. Lukáškové, Kateřiny ... mají jiné či podobné zájmy, (ale někdy se shodovaly), jiné rodiče, jinak vypadají ...
Aktivity se jmény se dětem líbily, jméno pro každého z nás má velký význam.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi/autorce Odeslat soukromou zprávu Zaměstnavatel / Škola Souhlasím se zveřejněním těchto údajů na stránce Kontakty
Vlasta Stastna



Založen(a): 31.12.2009
Příspěvky: 9
Město: České Budějovice

PříspěvekZaslal(a): 27. 03. 2010 00:20:15    Předmět: Citovat

7. a 8. hodina z 1.12. a 8.12.
Téma: Dobrý - špatný
Texty Eva.
Dětem jsem přečetla již známou 1. kapitolu, aby si příběh oživily.
Aktivity:
1. Skupinové práce: 1.sk - stavba z dřevěných kostiček, 2. sk. - kreslení, 3. sk. - hra na flétnu
2. Rozlišování D - Š. Děti palcem ukazovaly, co si myslí o jednání.
3.Kreslení: Zlý chlapec, Špatný chlapec, Dobrá věc.
Každý kreslil na svůj papír.
Zjistili jsme, že rozlišování D - Š závisí na okolnostech situace. Do skupinových prací jsem vybírala děti podle zaměření (konstruktivní stavitelé, malíři, hráči na hudební nástroj). Ze stavebnice vznikly pěkné věže, mosty, malíři kreslili domy, hudebníci měli společně zahrát písničku, během práce 1. a 2. skupiny jednotlivci ze 3. hráli melodie, které ovládali.
Zhodnotili jsme výkony a děti měly možnost prohodit si skupiny. Zjistili jsme, že největší rozdíly byly ve hře na hudební nástroj. Děti samy poznaly, že pokud budou chtí umět hrát, musejí také cvičit a této činnosti se více věnovat. Poté jsme řešili otázku: Je tato skupina špatná, protože neumí hrát na flétnu?
Děti samy vyvodily závěr: Pokud někdo hraje špatně na flétnu, neznamená to, že je špatný. Kresby zlého chlapce byly obdobné (oči, ústa). Při špatné kresbě chlapce většinou děti kreslily znaky, které chlapci nepatří (2 culíky, copy, rohy...), někdo kreslil zelenou barvou obličej... Děti na dotaz, proč je kresba špatná odpovídaly, protože nenosí rohy, není vodník... někdo také nevěděl a někdo obrázak komentoval slovy, protože neumím kreslit. Dobrou věc děti kreslily podle vztahu, jaký k ní mají. Např. rády mlsají - zmrzlina, hraje si s autem, tatínek opravuje auta, kniha jako dárek, kočárek pro miminko, dům... Věc spojovaly s vlastním zážitkem.
Předcházející hodiny a tyto 2 jsem ve zprávě napsala dohromady. Navazovaly na sebe.
Chtěla bych poděkovat Romče za technickou radu. Konečně se mi podařilo zprávy vložit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi/autorce Odeslat soukromou zprávu Zaměstnavatel / Škola Souhlasím se zveřejněním těchto údajů na stránce Kontakty
Vlasta Stastna



Založen(a): 31.12.2009
Příspěvky: 9
Město: České Budějovice

PříspěvekZaslal(a): 28. 03. 2010 14:05:53    Předmět: Citovat

9. hodina: 15.12.
Téma: Vánoce
Úvodem dnešní hodiny byla písnička Vánoce, Vánoce přicházejí. Po písničce děti pověsily svůj papírový zvoneček na velikou větev a rozsvítili jsme stromeček. Dalším úkolem bylo nakreslit název pro písničku, kterou jsme slyšeli i zpívali.
Otázky:
Na jaký zážitek vzpomínáte, když jste poslouchali písničku? Co je krásné na Vánocích? Co všechno se dá o Vánocích dělat? Jak si můžeme hrát? Proč jsou oblíbené? Jaký dáreček byste rádi dali své mamince, tatínkovi, babičce, dědovi, kamarádovi ...?
Děti kreslily pastelkami vánoční stromeček, dárky, postavy rodinných příslušníků i sebe. Markétka nakreslila stromečku nohy, protože se nám Vánoce opravdu blíží a vánoční nálada nás všechny v oddělení provází již delší dobu. Připomněli jsme si vánoční zvyky. Verunka hledala hvězdičku u nakrojeného jablíčka, Tomáškové pouštěli lodičky ze skořápek a svíčkou. Děti rozlišovaly různé vůně - nakrojené jablíčko, hořící svíčku, cukroví ... Na přípravě pomůcek se podíleli i rodiče dětí. Měli jsme dokonce nejmladšího účastníka diskuse - bratříčka Kačenky. V náručí maminky mu bylo dobře, úsměvem, žvatláním reagoval na slova dětí. Děti sdělovaly příjemné zážitky z vánočních svátků, jsou to svátky velmi oblíbené, jejich vymizení by přineslo zármutek, slzy, ... O Vánocích se dá dělat spoustu věcí, od lenošení ... po sportování, hraní ... Dárky děti kreslily různé. To, co samy vyrobily, perníčky, knihy ... Hodina oproti předcházejícím byla rušnější. Byla poznamenána těšením se, očekáváním, netrpělivostí dětí na vánoční prázdniny.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi/autorce Odeslat soukromou zprávu Zaměstnavatel / Škola Souhlasím se zveřejněním těchto údajů na stránce Kontakty
Vlasta Stastna



Založen(a): 31.12.2009
Příspěvky: 9
Město: České Budějovice

PříspěvekZaslal(a): 28. 03. 2010 16:00:02    Předmět: Citovat

4. leden jsme v oddělení nevěnovali fi. diskusi. Děti vyprávěly své prožitky z prázdnin, někdo přinesl ukázat i nejmilejší dárek - hračku.
10. hodina 11.1.
Téma: Minulý rok
Vrátila jsem se k textům Eva. Přečetla jsem dětem 2 poslední věty z 1. kapitoly, které nás uvedly do tématu.
Cvičení: Vzpoměň si, co jsi dělal vloni? Co chceš dělat letos? Co budeš dělat příští rok?
Otázky: Co se přihodilo minulý rok, mohlo by se stát letos i příští rok? Co se přihodilo vloni a nepřihodí se znovu? Je něco, co se nepřihodilo, ale chceš, aby se to stalo?
Mohu říci, že rozlišování času bylo pro děti obtížné. Teprve, když jsme si konkrétně vymezili loňský rok jako období od září do prosince nebo období posledního roku v MŠ, potom děti reagovaly jistěji. Mluvily o konkrétních událostech a žážitcích, přibyl nám do třídy nový kamarád Tomášek (Vietnamec). Slovo letos nám zastupovalo 2. pololetí v tomto školním roce. Děti se zmiňovaly o svých přáních, narodí se mi bráška, sestřička, pojedou s rodiči na hory, plánovaly činnost v ŠD ... Jako příští rok jsme si vymezily nový školní rok. Budou mít nové úkoly, jiné učebnice, sešity, budou se stěhovat do nového domu ... Beátce letos zemřel dědeček, Natálce se narodil bratříček ... Řekli jsme si, přestože nás někdo nám velmi milý a velice blízký opustí, zůstane s námi ve vzpomínkách. Když na něj budeme hezky myslet, bude s námi stále. Lidé se rodí, žijí, umírají. Roční období se střídají, počasí se opakuje, prší, sněží, svítí sluníčko... , ale když letos v lednu byl sníh, nemusí napadnout a sněžit příští rok. Poslední otázka u dětí vyvolala různorodá dětská přání. Byla různá, od hraček, sourozenců, zvířátek po fantazijní přání. Honzík by chtěl vidět marťana. Míša si přeje zdravého pejska...
Řekla bych, že začátek pro děti byl obtížný, zato ke konci diskuse děti sršely nápady. Do diskuse se nezapojil Tomášek, je nejistý. Český jazyk je pro něj obtížný. Společným přáním nás všech je, aby Tomášek v nás našel nové a spolehlivé kamarády.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi/autorce Odeslat soukromou zprávu Zaměstnavatel / Škola Souhlasím se zveřejněním těchto údajů na stránce Kontakty
Vlasta Stastna



Založen(a): 31.12.2009
Příspěvky: 9
Město: České Budějovice

PříspěvekZaslal(a): 28. 03. 2010 16:47:02    Předmět: Citovat

V LS jsem si praxi ve fi. nezapisovala. Důvodem není, že bych na ni zanevřela, ale nedokázala jsem hned po diskusi reagovat zprávou na počítači, který je u nás doma velice vytížený dalšími členy rodiny. Vše jsem dopisovala zpětně podle poznámek. V březnu jsem se pokusila fi. diskusi přesunout do časové dotace 15:00 - 16:00. Počet dětí se pohybuje kolem 10, slovem se zapojí i Tomášek, má k tomu více příležitostí, přidal se dokonce Ondrův tatínek. Tématem bylo - Jaro. Řešili jsme ot.: Co je krásné na jaře? Jak by vypadala pohádková postavička, která by hrála jaro? Jak by asi tancovalo jaro?
Jindy jsme si při pobytu v parku u školy zahráli hru: Co vám připomíná tento mrak? Jaké barvy může mít obloha? Následovala pohybová hra a po vycházce děti malovaly oblohu.
Teď mě napadlo, když Romanka uvažovala o fi. v přírodě, což takhle udělat vycházku s dětmi k Malému jezu na pískoviště. Nabízí se otázka: Co by bylo třeba udělat, aby bylo pískoviště krásné, aby se nám na něm pěkně hrálo? Jak by děti vylepšily hračky na písek, aby byly hezčí a zajímavější? ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi/autorce Odeslat soukromou zprávu Zaměstnavatel / Škola Souhlasím se zveřejněním těchto údajů na stránce Kontakty
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra -> FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
tvorba webu webových stránek webdesign