Logo P4C
Filozofie pro děti
v centru pozornosti … myšLenka
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
    

 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

2015/2016 - ZPRÁVY Z PRAXE-ZS_Kynsperk/O_Karel_Lhotka

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra -> FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor(ka) Zpráva
Ríša Macků



Založen(a): 3.2.2007
Příspěvky: 401
Město: Č. Budějovice CZ

PříspěvekZaslal(a): 19. 01. 2016 21:11:34    Předmět: 2015/2016 - ZPRÁVY Z PRAXE-ZS_Kynsperk/O_Karel_Lhotka Citovat

Hezky den, zde prosim vkladejte prispevky o Vasich jednotlivych filozofickych setkanich. Prispevky by mely mit nasledujici strukturu:

- datum a info o tom o kolikate setkani/hodinu jde
- cil setkani
- struktura setkani - planovana vcetne casove dotace
- struktura setkani - skutecna vcetne casove dotace
- Co se podarilo, co se naopak nepodarilo a chci pred tim varovat.

Strukturou se rozumi strucny popis aktivit - jejich zamereni, didakticky/filozoficky/... cil.
V pripade, ze doslo k zformulovani nejakych otazek (na zaklade precteni pribehu), pak by soucasti prispevku mel byt i soupis techto otazek.

Bylo by dobre strukturu prispevku dodrzovat nejen obsahove, ale i graficky - aby to nebyl dlouhy jednolity text, ale pekne rozdelene a oznacene jednotlive casti.

V pripade, ze byste meli nejakou otazku do diskuse zde na foru, pak je nejlepsi ji polozit v sekci "2015/2016 praxe - všeobecná diskuse". Tato sekce je určená pro sdílení dojmů všech letosnich praktikantu. Je to i sekce, kde se budeme snazit pravidelne odpovidat ja s Petrem, popř. Ludmila Muchova a další.

PRO ZASLÁNÍ NOVÉHO PŘÍSPĚVKU KLIKNĚTE NA TALČÍTKU "ZASLAT ODPOVĚĎ" (NIKOLIV NOVÉ TÉMA)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi/autorce Odeslat soukromou zprávu Tituly Zaměstnavatel / Škola Souhlasím se zveřejněním těchto údajů na stránce Kontakty
Karel Lhotka



Založen(a): 16.3.2015
Příspěvky: 8
Město: CESKE BUDEJOVICE

PříspěvekZaslal(a): 31. 03. 2016 10:04:07    Předmět: Citovat

22.2.2016
Seznámení se školou a třídou. Jedná se o inkluzní školu, kde působí 10 asistentů pedagoga napříč oběma stupni. Ve třídě jsou žáci se zdravotním postižením a sociálním znevýhodněním. Třída je zvyklá pracovat v komunitním kruhu. Kdo mluví má kamínek.
Z důvodu chřipkové epidemie se nevyučovalo a byl prostor pro práci s dětmi.
časová dotace 2x40 minut.
Seznámení s dětmi v kruhu a nahrazení kamínku MyšLenkou.
Téma "zvířata", diskuse :užitečná, neužitečná zvířata, chování lidí ke zvířatům.
Malování obrázků.
Četba z knihy "O chytré kmotře lišce" a povídání o lidských a zvířecích vlastnostech.
Chlapecká část třídy většinou aktivní, dívky se nezapojovaly. Dle TU standardní stav.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi/autorce Odeslat soukromou zprávu Zaměstnavatel / Škola Souhlasím se zveřejněním těchto údajů na stránce Kontakty
Karel Lhotka



Založen(a): 16.3.2015
Příspěvky: 8
Město: CESKE BUDEJOVICE

PříspěvekZaslal(a): 31. 07. 2016 21:30:49    Předmět: Citovat

23.2.2016
Čtení z knihy Nemocnice pro panenky.
Dotace plánovaná/skutečná 45/60
Poté diskuse nad tématem ničení věcí a vandalismem. Proč jsou lidé na sebe zlí.

Děti rozeznávají co je a není dobré. Většinou reagují černobíle
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi/autorce Odeslat soukromou zprávu Zaměstnavatel / Škola Souhlasím se zveřejněním těchto údajů na stránce Kontakty
Karel Lhotka



Založen(a): 16.3.2015
Příspěvky: 8
Město: CESKE BUDEJOVICE

PříspěvekZaslal(a): 31. 07. 2016 21:33:45    Předmět: Citovat

24.2.2016
Dotace plánovaná/skutečná 45/50

Venkovní inverze, většina třídy nemocná => zamyšlení nad stavem životního prostředí. Pozorování kouřících komínů a kouře klesajícího nad město. Postřehy z knihy Neználek ve Slunečním městě – auta nemusí jezdit jen na benzín.

Děti ví, že situace ve městě není dobrá a rozvíjejí teorie o čistém životním prostředí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi/autorce Odeslat soukromou zprávu Zaměstnavatel / Škola Souhlasím se zveřejněním těchto údajů na stránce Kontakty
Karel Lhotka



Založen(a): 16.3.2015
Příspěvky: 8
Město: CESKE BUDEJOVICE

PříspěvekZaslal(a): 31. 07. 2016 21:34:34    Předmět: Citovat

25.2.2016
Jak se mezi sebou známe
Dotace plánovaná/skutečná 45/50
Děti na sebe navzájem dělají obličeje a poznávají své hrané nálady.
Vysvětlujeme si protikladné vlastnosti.

Děti velmi dobře dokáží poznat náladu dle obličeje. Nejsou však úplně schopny určit protikladnou náladu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi/autorce Odeslat soukromou zprávu Zaměstnavatel / Škola Souhlasím se zveřejněním těchto údajů na stránce Kontakty
Karel Lhotka



Založen(a): 16.3.2015
Příspěvky: 8
Město: CESKE BUDEJOVICE

PříspěvekZaslal(a): 31. 07. 2016 21:36:40    Předmět: Citovat

4.4.2016
Co máme rádi a co neradi
Dotace plánovaná/skutečná 45/60 a 45/40
1.hodina
Procházka jarní přírodou a debata nad tématem co rády a nerady. Dále diskuse co je krásné a co není.
2.hodina
Malování kruhu a povídání si o záživných a nezáživných věcech.

Děti diskutují velmi emotivně, v diskusích převažují opět chlapci.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi/autorce Odeslat soukromou zprávu Zaměstnavatel / Škola Souhlasím se zveřejněním těchto údajů na stránce Kontakty
Karel Lhotka



Založen(a): 16.3.2015
Příspěvky: 8
Město: CESKE BUDEJOVICE

PříspěvekZaslal(a): 31. 07. 2016 21:37:31    Předmět: Citovat

5.4.2016
Krásno, co je a není krásné
Dotace plánovaná/skutečná 45/60

Prohlížení obrázků, subjektivní určování co je krásné a co není krásné.
Chlapci jsou opět velmi emotivní, děvčata debata téměř nezajímá.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi/autorce Odeslat soukromou zprávu Zaměstnavatel / Škola Souhlasím se zveřejněním těchto údajů na stránce Kontakty
Karel Lhotka



Založen(a): 16.3.2015
Příspěvky: 8
Město: CESKE BUDEJOVICE

PříspěvekZaslal(a): 31. 07. 2016 21:39:12    Předmět: Citovat

6.4.2016
Dobro a zlo
Dotace plánovaná/skutečná 45/45
Povídání o lidských vlastnostech, pracovní list na rozlišování lidských vlastností.

Děti dobře rozlišují lidské vlastnosti a diskutují nad nimi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi/autorce Odeslat soukromou zprávu Zaměstnavatel / Škola Souhlasím se zveřejněním těchto údajů na stránce Kontakty
Karel Lhotka



Založen(a): 16.3.2015
Příspěvky: 8
Město: CESKE BUDEJOVICE

PříspěvekZaslal(a): 31. 07. 2016 21:39:51    Předmět: Citovat

7.4.2016
Dobro a zlo, lidské vlastnosti
Dotace plánovaná/skutečná 45/60
Povídání o lidských vlastnostech, dobru a zlu.

Závěrečná diskuse chlapci a minimem dívek. Dívky většinou zachovávaly pasívní přístup.
Přílohy a fotografie nasdíleny na gdrive na mail RM.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi/autorce Odeslat soukromou zprávu Zaměstnavatel / Škola Souhlasím se zveřejněním těchto údajů na stránce Kontakty
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra -> FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
tvorba webu webových stránek webdesign