Filozofie pro děti
v centru pozornosti … myšLenka
FAQ
Hledat
Seznam uživatelů
Uživatelské skupiny
Registrace
Profil
Soukromé zprávy
Přihlášení
Obsah fóra
Uživatel(ka)
Poslední aktualizace
Nachází se
Je zde 0 registrovaných uživatelů a 0 skrytých uživatelů.
Je zde 76 anonymních uživatelů.
Anonymní
02. 05. 2024 00:56:11
Prohlíží nastavení
Anonymní
02. 05. 2024 01:00:51
Prohlíží nastavení
Anonymní
02. 05. 2024 01:00:46
Prohlíží nastavení
Anonymní
02. 05. 2024 01:00:41
Communities of Inquiry & Life-Long Learning
Anonymní
02. 05. 2024 01:01:01
Prohledává fóra
Anonymní
02. 05. 2024 00:57:56
Obsah fóra
Anonymní
02. 05. 2024 00:56:26
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
02. 05. 2024 01:00:16
Workshop
Anonymní
02. 05. 2024 00:58:21
Prohlíží nastavení
Anonymní
02. 05. 2024 00:58:01
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
02. 05. 2024 00:57:51
Obsah fóra
Anonymní
02. 05. 2024 01:00:56
Prohlíží nastavení
Anonymní
02. 05. 2024 00:57:41
High School / Higher Secondary (ISCED 3)
Anonymní
02. 05. 2024 00:59:51
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
02. 05. 2024 00:56:46
Prohlíží nastavení
Anonymní
02. 05. 2024 01:00:01
Obsah fóra
Anonymní
02. 05. 2024 00:58:51
Theoretical Issues
Anonymní
02. 05. 2024 00:59:21
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
02. 05. 2024 01:01:06
Prohlíží seznam přítomných uživatelů
Anonymní
02. 05. 2024 01:00:06
Přihlašuje se
Anonymní
02. 05. 2024 00:58:31
Prohlíží nastavení
Anonymní
02. 05. 2024 00:59:26
Prohlíží nastavení
Anonymní
02. 05. 2024 01:00:36
Prohlíží nastavení
Anonymní
02. 05. 2024 00:56:06
Prohlíží nastavení
Anonymní
02. 05. 2024 00:58:41
Prohlíží nastavení
Anonymní
02. 05. 2024 00:58:46
Prohlíží nastavení
Anonymní
02. 05. 2024 00:59:46
Teorie
Anonymní
02. 05. 2024 00:57:26
Colleges & Universities / Tertiary (ISCED 5)
Anonymní
02. 05. 2024 01:00:26
Prohlíží nastavení
Anonymní
02. 05. 2024 00:59:41
Prohlíží seznam uživatelů
Anonymní
02. 05. 2024 00:57:36
Prohlíží nastavení
Anonymní
02. 05. 2024 00:56:16
Prohlíží nastavení
Anonymní
02. 05. 2024 01:00:31
Prohlíží nastavení
Anonymní
02. 05. 2024 00:57:06
CZ: Hodnocení a náměty k vylepšení tohoto portálu
Anonymní
02. 05. 2024 00:58:16
Autorská dílna
Anonymní
02. 05. 2024 00:58:56
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
02. 05. 2024 00:58:36
FPD a náboženská výchova
Anonymní
02. 05. 2024 00:59:06
Prohlíží nastavení
Anonymní
02. 05. 2024 00:59:56
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
02. 05. 2024 00:56:51
Odesílá zprávu
Anonymní
02. 05. 2024 01:00:11
Obsah fóra
Anonymní
02. 05. 2024 01:00:21
Prohledává fóra
Anonymní
02. 05. 2024 00:57:16
Obsah fóra
Anonymní
02. 05. 2024 00:59:11
Prohlíží nastavení
Anonymní
02. 05. 2024 00:58:26
Creating And Facilitating Virtual Communities of Inquiry
Anonymní
02. 05. 2024 00:57:11
Prohlíží nastavení
Anonymní
02. 05. 2024 00:58:06
Další témata...
Anonymní
02. 05. 2024 00:59:16
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
02. 05. 2024 00:59:01
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
02. 05. 2024 00:56:31
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
02. 05. 2024 00:56:41
Prohlíží nastavení
Anonymní
02. 05. 2024 00:56:36
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
02. 05. 2024 00:57:46
Prohlíží nastavení
Anonymní
02. 05. 2024 00:59:31
Bakalářské a diplomové práce
Anonymní
02. 05. 2024 00:57:21
Creating And Facilitating Virtual Communities of Inquiry
Anonymní
02. 05. 2024 00:58:17
Obsah fóra
Anonymní
02. 05. 2024 00:57:14
Obsah fóra
Anonymní
02. 05. 2024 00:58:46
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
02. 05. 2024 00:58:29
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
02. 05. 2024 00:57:01
Prohlíží nastavení
Anonymní
02. 05. 2024 00:57:29
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
02. 05. 2024 01:00:33
Obsah fóra
Anonymní
02. 05. 2024 00:58:37
Přihlašuje se
Anonymní
02. 05. 2024 00:58:01
Prohlíží nastavení
Anonymní
02. 05. 2024 00:58:54
Přihlašuje se
Anonymní
02. 05. 2024 01:00:34
Prohlíží nastavení
Anonymní
02. 05. 2024 00:56:40
Filozofické otázky ve výchově a vzdělávání (KPD/FVV, KPD/KFVV)
Anonymní
02. 05. 2024 01:00:47
Filozofické otázky ve výchově a vzdělávání (KPD/FVV, KPD/KFVV)
Anonymní
02. 05. 2024 01:00:56
Obsah fóra
Anonymní
02. 05. 2024 01:00:23
Obsah fóra
Anonymní
02. 05. 2024 00:56:37
Prohlíží nastavení
Anonymní
02. 05. 2024 01:00:06
Prohlíží nastavení
Anonymní
02. 05. 2024 00:57:10
Prohlíží nastavení
Anonymní
02. 05. 2024 01:00:32
Přihlašuje se
Anonymní
02. 05. 2024 00:57:59
Přihlašuje se
Anonymní
02. 05. 2024 00:58:39
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Tato data jsou založena na aktivitě uživatelů během posledních 5 minut.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejdi na:
Zvolte fórum
O tomto portálu... / About this site...
----------------
Open spaces...
CZ: Poradna (Jak používat toto fórum a další možnosti p4c.cz...)
CZ: Hodnocení a náměty k vylepšení tohoto portálu
EN: FAQs about this forum and philosophyforchildren.info (p4c.cz)
EN: Feedback on p4c.cz (philosophyforchildren.info)
CZ1: Teorie a praxe Filozofie pro děti
----------------
Mateřská škola
První stupeň ZŠ
Druhý stupeň ZŠ / Nižší ročníky gymnázií
Střední školy
VOŠ, VŠ a univerzity
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
FPD v neformálním vzdělávání: filozofické kroužky, tábory aj.
FPD v neformálním vzdělávání: diskuse o teoretických otázkách
FPD a náboženská výchova
FPD v přípravě a dalším vzdělávání pedagogických pracovníků
Další témata...
CZ2: FPD v pedagogickém výzkumu
----------------
Bakalářské a diplomové práce
Ph.D.
Metodologické a technické aspekty výzkumu
CZ3: Tvorba didaktických materiálů
----------------
Teorie
Autorská dílna
CZ4: Filozofický dialog ve virtuálním prostoru
----------------
Filozofické otázky, na které je jeden krátký...
CZ5: Výuka na Jihočeské univerzitě
----------------
Filozofické otázky ve výchově a vzdělávání (KPD/FVV, KPD/KFVV)
CZ6: Povídárna: prostor (nejen) pro společenskou konverzaci
----------------
Lhenice
EN1: P4C Theory & Practice
----------------
Exploring Ways of Doing Philosophy With Children
Pre-School & Grade 1
Primary School (ISCED 1)
Middle School / Lower Secondary (ISCED 2)
High School / Higher Secondary (ISCED 3)
Colleges & Universities / Tertiary (ISCED 5)
P4C & Informal Education
Communities of Inquiry & Life-Long Learning
Creating And Facilitating Virtual Communities of Inquiry
Teacher Training in P4C
EN2: P4C Research
----------------
Research into Skills Development
Theoretical & Technical Aspects
EN3: Developing Materials Helping Educators Foster Children's Thinking
----------------
Theoretical Issues
Workshop
EN4: Virtual Communities of Philosophical Inquiry
----------------
Philosophical issues bigger than one's head...
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
tvorba webu webových stránek webdesign