Filozofie pro děti
v centru pozornosti … myšLenka
FAQ
Hledat
Seznam uživatelů
Uživatelské skupiny
Registrace
Profil
Soukromé zprávy
Přihlášení
Obsah fóra
Uživatel(ka)
Poslední aktualizace
Nachází se
Je zde 0 registrovaných uživatelů a 0 skrytých uživatelů.
Je zde 108 anonymních uživatelů.
Anonymní
19. 04. 2024 02:34:58
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:34:51
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:35:10
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:31
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
19. 04. 2024 02:31:13
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
19. 04. 2024 02:33:49
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
19. 04. 2024 02:34:14
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:29
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:23
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:30:56
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
19. 04. 2024 02:35:03
Mateřská škola
Anonymní
19. 04. 2024 02:31:05
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:34:50
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:31:56
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
19. 04. 2024 02:33:31
Lhenice
Anonymní
19. 04. 2024 02:34:05
Obsah fóra
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:39
Obsah fóra
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:03
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:35:39
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:34:54
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:54
Primary School (ISCED 1)
Anonymní
19. 04. 2024 02:31:23
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
19. 04. 2024 02:30:56
EN: Feedback on p4c.cz (philosophyforchildren.info)
Anonymní
19. 04. 2024 02:31:21
Další témata...
Anonymní
19. 04. 2024 02:31:01
Workshop
Anonymní
19. 04. 2024 02:31:16
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:34:29
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:34:19
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:32
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:35:20
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:31:11
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
19. 04. 2024 02:31:04
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:31:19
Communities of Inquiry & Life-Long Learning
Anonymní
19. 04. 2024 02:33:36
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:54
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
19. 04. 2024 02:34:49
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:34:16
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:38
Creating And Facilitating Virtual Communities of Inquiry
Anonymní
19. 04. 2024 02:33:31
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:34:03
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:31:40
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:31:37
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
19. 04. 2024 02:33:46
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:06
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:08
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:26
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:35:44
Prohlíží seznam přítomných uživatelů
Anonymní
19. 04. 2024 02:33:20
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:33:10
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:28
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:37
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
19. 04. 2024 02:34:25
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:36
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:31:25
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:15
Prohlíží seznam uživatelů
Anonymní
19. 04. 2024 02:34:24
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:30:55
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:33:45
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:15
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:07
Odesílá zprávu
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:41
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:33:29
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:35:12
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:35:06
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:50
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:25
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:56
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
19. 04. 2024 02:34:17
Obsah fóra
Anonymní
19. 04. 2024 02:31:09
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:34:38
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:34:26
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:49
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
19. 04. 2024 02:34:30
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:34:54
Odesílá zprávu
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:31
Prohledává fóra
Anonymní
19. 04. 2024 02:31:29
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:42
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
19. 04. 2024 02:33:08
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:34:58
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:33:39
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:52
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
19. 04. 2024 02:30:55
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
19. 04. 2024 02:31:34
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
19. 04. 2024 02:34:33
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:34:50
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:12
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:34:48
Odesílá zprávu
Anonymní
19. 04. 2024 02:33:08
Přihlašuje se
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:10
Obsah fóra
Anonymní
19. 04. 2024 02:33:27
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:10
Prohlíží seznam uživatelů
Anonymní
19. 04. 2024 02:33:01
Obsah fóra
Anonymní
19. 04. 2024 02:34:36
Obsah fóra
Anonymní
19. 04. 2024 02:33:40
Obsah fóra
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:03
Prohledává fóra
Anonymní
19. 04. 2024 02:34:18
Prohledává fóra
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:17
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:15
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:33
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:36
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:11
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:13
Prohlíží seznam uživatelů
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:35
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:18
Obsah fóra
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:12
Přihlašuje se
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:16
Přihlašuje se
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:13
Prohlíží nastavení
Anonymní
19. 04. 2024 02:32:15
Obsah fóra
Tato data jsou založena na aktivitě uživatelů během posledních 5 minut.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejdi na:
Zvolte fórum
O tomto portálu... / About this site...
----------------
Open spaces...
CZ: Poradna (Jak používat toto fórum a další možnosti p4c.cz...)
CZ: Hodnocení a náměty k vylepšení tohoto portálu
EN: FAQs about this forum and philosophyforchildren.info (p4c.cz)
EN: Feedback on p4c.cz (philosophyforchildren.info)
CZ1: Teorie a praxe Filozofie pro děti
----------------
Mateřská škola
První stupeň ZŠ
Druhý stupeň ZŠ / Nižší ročníky gymnázií
Střední školy
VOŠ, VŠ a univerzity
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
FPD v neformálním vzdělávání: filozofické kroužky, tábory aj.
FPD v neformálním vzdělávání: diskuse o teoretických otázkách
FPD a náboženská výchova
FPD v přípravě a dalším vzdělávání pedagogických pracovníků
Další témata...
CZ2: FPD v pedagogickém výzkumu
----------------
Bakalářské a diplomové práce
Ph.D.
Metodologické a technické aspekty výzkumu
CZ3: Tvorba didaktických materiálů
----------------
Teorie
Autorská dílna
CZ4: Filozofický dialog ve virtuálním prostoru
----------------
Filozofické otázky, na které je jeden krátký...
CZ5: Výuka na Jihočeské univerzitě
----------------
Filozofické otázky ve výchově a vzdělávání (KPD/FVV, KPD/KFVV)
CZ6: Povídárna: prostor (nejen) pro společenskou konverzaci
----------------
Lhenice
EN1: P4C Theory & Practice
----------------
Exploring Ways of Doing Philosophy With Children
Pre-School & Grade 1
Primary School (ISCED 1)
Middle School / Lower Secondary (ISCED 2)
High School / Higher Secondary (ISCED 3)
Colleges & Universities / Tertiary (ISCED 5)
P4C & Informal Education
Communities of Inquiry & Life-Long Learning
Creating And Facilitating Virtual Communities of Inquiry
Teacher Training in P4C
EN2: P4C Research
----------------
Research into Skills Development
Theoretical & Technical Aspects
EN3: Developing Materials Helping Educators Foster Children's Thinking
----------------
Theoretical Issues
Workshop
EN4: Virtual Communities of Philosophical Inquiry
----------------
Philosophical issues bigger than one's head...
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
tvorba webu webových stránek webdesign