Filozofie pro děti
v centru pozornosti … myšLenka
FAQ
Hledat
Seznam uživatelů
Uživatelské skupiny
Registrace
Profil
Soukromé zprávy
Přihlášení
Obsah fóra
Uživatel(ka)
Poslední aktualizace
Nachází se
Je zde 0 registrovaných uživatelů a 0 skrytých uživatelů.
Je zde 74 anonymních uživatelů.
Anonymní
28. 03. 2024 09:23:44
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
28. 03. 2024 09:21:53
Prohlíží nastavení
Anonymní
28. 03. 2024 09:24:08
Prohlíží nastavení
Anonymní
28. 03. 2024 09:23:06
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
28. 03. 2024 09:23:51
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
28. 03. 2024 09:21:56
Prohlíží nastavení
Anonymní
28. 03. 2024 09:22:50
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
28. 03. 2024 09:23:02
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
28. 03. 2024 09:24:24
Theoretical Issues
Anonymní
28. 03. 2024 09:24:31
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
28. 03. 2024 09:23:31
Prohlíží nastavení
Anonymní
28. 03. 2024 09:21:38
prohlíží FAQ
Anonymní
28. 03. 2024 09:23:09
Prohlíží nastavení
Anonymní
28. 03. 2024 09:21:55
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
28. 03. 2024 09:25:29
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
28. 03. 2024 09:24:14
Prohlíží nastavení
Anonymní
28. 03. 2024 09:21:22
Filozofické otázky, na které je jeden krátký...
Anonymní
28. 03. 2024 09:23:23
Prohlíží nastavení
Anonymní
28. 03. 2024 09:23:20
První stupeň ZŠ
Anonymní
28. 03. 2024 09:25:38
Prohlíží nastavení
Anonymní
28. 03. 2024 09:24:26
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
28. 03. 2024 09:22:05
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
28. 03. 2024 09:24:54
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
28. 03. 2024 09:21:24
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
28. 03. 2024 09:22:55
Obsah fóra
Anonymní
28. 03. 2024 09:22:43
Přihlašuje se
Anonymní
28. 03. 2024 09:23:37
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
28. 03. 2024 09:25:31
Prohlíží nastavení
Anonymní
28. 03. 2024 09:23:49
Prohlíží nastavení
Anonymní
28. 03. 2024 09:21:13
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
28. 03. 2024 09:21:49
Prohlíží nastavení
Anonymní
28. 03. 2024 09:21:25
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
28. 03. 2024 09:22:53
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
28. 03. 2024 09:25:06
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
28. 03. 2024 09:24:13
Prohlíží nastavení
Anonymní
28. 03. 2024 09:24:04
Prohlíží nastavení
Anonymní
28. 03. 2024 09:24:46
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
28. 03. 2024 09:21:42
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
28. 03. 2024 09:25:33
Prohlíží nastavení
Anonymní
28. 03. 2024 09:21:07
Prohlíží nastavení
Anonymní
28. 03. 2024 09:25:05
Prohlíží nastavení
Anonymní
28. 03. 2024 09:21:28
Prohlíží nastavení
Anonymní
28. 03. 2024 09:21:06
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
28. 03. 2024 09:22:47
Prohlíží nastavení
Anonymní
28. 03. 2024 09:23:34
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
28. 03. 2024 09:22:13
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
28. 03. 2024 09:22:42
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
28. 03. 2024 09:22:14
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
28. 03. 2024 09:24:14
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
28. 03. 2024 09:25:36
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
28. 03. 2024 09:23:38
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
28. 03. 2024 09:21:46
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
28. 03. 2024 09:24:13
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
28. 03. 2024 09:24:17
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
28. 03. 2024 09:23:09
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
28. 03. 2024 09:25:07
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
28. 03. 2024 09:24:40
Mateřská škola
Anonymní
28. 03. 2024 09:21:19
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
28. 03. 2024 09:22:04
Prohlíží seznam uživatelů
Anonymní
28. 03. 2024 09:25:00
Prohlíží nastavení
Anonymní
28. 03. 2024 09:23:04
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
28. 03. 2024 09:24:38
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
28. 03. 2024 09:23:21
Prohlíží nastavení
Anonymní
28. 03. 2024 09:21:54
prohlíží FAQ
Anonymní
28. 03. 2024 09:21:26
Prohlíží nastavení
Anonymní
28. 03. 2024 09:23:01
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
28. 03. 2024 09:24:52
Odesílá zprávu
Anonymní
28. 03. 2024 09:25:18
Filozofické otázky ve výchově a vzdělávání (KPD/FVV, KPD/KFVV)
Anonymní
28. 03. 2024 09:24:53
Prohlíží seznam uživatelů
Anonymní
28. 03. 2024 09:25:53
Prohlíží nastavení
Anonymní
28. 03. 2024 09:24:13
Prohlíží nastavení
Anonymní
28. 03. 2024 09:22:15
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
28. 03. 2024 09:24:44
Obsah fóra
Anonymní
28. 03. 2024 09:24:32
Obsah fóra
Tato data jsou založena na aktivitě uživatelů během posledních 5 minut.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejdi na:
Zvolte fórum
O tomto portálu... / About this site...
----------------
Open spaces...
CZ: Poradna (Jak používat toto fórum a další možnosti p4c.cz...)
CZ: Hodnocení a náměty k vylepšení tohoto portálu
EN: FAQs about this forum and philosophyforchildren.info (p4c.cz)
EN: Feedback on p4c.cz (philosophyforchildren.info)
CZ1: Teorie a praxe Filozofie pro děti
----------------
Mateřská škola
První stupeň ZŠ
Druhý stupeň ZŠ / Nižší ročníky gymnázií
Střední školy
VOŠ, VŠ a univerzity
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
FPD v neformálním vzdělávání: filozofické kroužky, tábory aj.
FPD v neformálním vzdělávání: diskuse o teoretických otázkách
FPD a náboženská výchova
FPD v přípravě a dalším vzdělávání pedagogických pracovníků
Další témata...
CZ2: FPD v pedagogickém výzkumu
----------------
Bakalářské a diplomové práce
Ph.D.
Metodologické a technické aspekty výzkumu
CZ3: Tvorba didaktických materiálů
----------------
Teorie
Autorská dílna
CZ4: Filozofický dialog ve virtuálním prostoru
----------------
Filozofické otázky, na které je jeden krátký...
CZ5: Výuka na Jihočeské univerzitě
----------------
Filozofické otázky ve výchově a vzdělávání (KPD/FVV, KPD/KFVV)
CZ6: Povídárna: prostor (nejen) pro společenskou konverzaci
----------------
Lhenice
EN1: P4C Theory & Practice
----------------
Exploring Ways of Doing Philosophy With Children
Pre-School & Grade 1
Primary School (ISCED 1)
Middle School / Lower Secondary (ISCED 2)
High School / Higher Secondary (ISCED 3)
Colleges & Universities / Tertiary (ISCED 5)
P4C & Informal Education
Communities of Inquiry & Life-Long Learning
Creating And Facilitating Virtual Communities of Inquiry
Teacher Training in P4C
EN2: P4C Research
----------------
Research into Skills Development
Theoretical & Technical Aspects
EN3: Developing Materials Helping Educators Foster Children's Thinking
----------------
Theoretical Issues
Workshop
EN4: Virtual Communities of Philosophical Inquiry
----------------
Philosophical issues bigger than one's head...
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
tvorba webu webových stránek webdesign