Filozofie pro děti
v centru pozornosti … myšLenka
FAQ
Hledat
Seznam uživatelů
Uživatelské skupiny
Registrace
Profil
Soukromé zprávy
Přihlášení
Obsah fóra
Uživatel(ka)
Poslední aktualizace
Nachází se
Je zde 0 registrovaných uživatelů a 0 skrytých uživatelů.
Je zde 63 anonymních uživatelů.
Anonymní
03. 05. 2024 20:05:15
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
03. 05. 2024 20:07:40
Druhý stupeň ZŠ / Nižší ročníky gymnázií
Anonymní
03. 05. 2024 20:05:45
Colleges & Universities / Tertiary (ISCED 5)
Anonymní
03. 05. 2024 20:07:15
Prohlíží nastavení
Anonymní
03. 05. 2024 20:05:05
FPD v přípravě a dalším vzdělávání pedagogických pracovníků
Anonymní
03. 05. 2024 20:08:50
Prohlíží seznam přítomných uživatelů
Anonymní
03. 05. 2024 20:06:10
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
03. 05. 2024 20:04:10
Prohlíží nastavení
Anonymní
03. 05. 2024 20:08:40
Prohlíží nastavení
Anonymní
03. 05. 2024 20:04:50
Prohlíží nastavení
Anonymní
03. 05. 2024 20:06:20
Prohlíží seznam uživatelů
Anonymní
03. 05. 2024 20:07:55
Prohledává fóra
Anonymní
03. 05. 2024 20:08:05
Lhenice
Anonymní
03. 05. 2024 20:06:55
Obsah fóra
Anonymní
03. 05. 2024 20:04:00
Obsah fóra
Anonymní
03. 05. 2024 20:06:00
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
03. 05. 2024 20:03:50
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
03. 05. 2024 20:06:35
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
03. 05. 2024 20:07:45
CZ: Hodnocení a náměty k vylepšení tohoto portálu
Anonymní
03. 05. 2024 20:04:45
Prohlíží nastavení
Anonymní
03. 05. 2024 20:05:35
Prohlíží nastavení
Anonymní
03. 05. 2024 20:04:55
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
03. 05. 2024 20:07:50
EN: Feedback on p4c.cz (philosophyforchildren.info)
Anonymní
03. 05. 2024 20:04:40
Odesílá zprávu
Anonymní
03. 05. 2024 20:06:45
Autorská dílna
Anonymní
03. 05. 2024 20:06:30
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
03. 05. 2024 20:08:30
Lhenice
Anonymní
03. 05. 2024 20:06:50
Přihlašuje se
Anonymní
03. 05. 2024 20:04:25
Creating And Facilitating Virtual Communities of Inquiry
Anonymní
03. 05. 2024 20:07:35
Theoretical Issues
Anonymní
03. 05. 2024 20:08:20
Prohlíží seznam uživatelů
Anonymní
03. 05. 2024 20:05:10
Přihlašuje se
Anonymní
03. 05. 2024 20:04:39
Obsah fóra
Anonymní
03. 05. 2024 20:08:45
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
03. 05. 2024 20:05:00
Prohlíží seznam uživatelů
Anonymní
03. 05. 2024 20:07:20
Odesílá zprávu
Anonymní
03. 05. 2024 20:07:05
Prohlíží nastavení
Anonymní
03. 05. 2024 20:08:25
Prohlíží nastavení
Anonymní
03. 05. 2024 20:06:15
Prohlíží nastavení
Anonymní
03. 05. 2024 20:04:30
Prohlíží nastavení
Anonymní
03. 05. 2024 20:07:30
Odesílá zprávu
Anonymní
03. 05. 2024 20:04:35
Prohledává fóra
Anonymní
03. 05. 2024 20:05:30
Prohlíží nastavení
Anonymní
03. 05. 2024 20:08:15
Prohlíží nastavení
Anonymní
03. 05. 2024 20:04:15
Prohledává fóra
Anonymní
03. 05. 2024 20:05:20
Prohlíží nastavení
Anonymní
03. 05. 2024 20:05:55
Prohlíží nastavení
Anonymní
03. 05. 2024 20:07:25
Research into Skills Development
Anonymní
03. 05. 2024 20:06:25
Prohlíží nastavení
Anonymní
03. 05. 2024 20:05:40
Research into Skills Development
Anonymní
03. 05. 2024 20:04:05
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
03. 05. 2024 20:05:25
Middle School / Lower Secondary (ISCED 2)
Anonymní
03. 05. 2024 20:06:40
Prohlíží nastavení
Anonymní
03. 05. 2024 20:07:45
Prohlíží nastavení
Anonymní
03. 05. 2024 20:05:52
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
03. 05. 2024 20:08:34
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
03. 05. 2024 20:07:12
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
03. 05. 2024 20:06:30
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
03. 05. 2024 20:07:52
Filozofické otázky ve výchově a vzdělávání (KPD/FVV, KPD/KFVV)
Anonymní
03. 05. 2024 20:05:12
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
03. 05. 2024 20:04:28
Filozofické otázky ve výchově a vzdělávání (KPD/FVV, KPD/KFVV)
Anonymní
03. 05. 2024 20:07:49
Prohlíží nastavení
Anonymní
03. 05. 2024 20:04:38
Obsah fóra
Tato data jsou založena na aktivitě uživatelů během posledních 5 minut.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejdi na:
Zvolte fórum
O tomto portálu... / About this site...
----------------
Open spaces...
CZ: Poradna (Jak používat toto fórum a další možnosti p4c.cz...)
CZ: Hodnocení a náměty k vylepšení tohoto portálu
EN: FAQs about this forum and philosophyforchildren.info (p4c.cz)
EN: Feedback on p4c.cz (philosophyforchildren.info)
CZ1: Teorie a praxe Filozofie pro děti
----------------
Mateřská škola
První stupeň ZŠ
Druhý stupeň ZŠ / Nižší ročníky gymnázií
Střední školy
VOŠ, VŠ a univerzity
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
FPD v neformálním vzdělávání: filozofické kroužky, tábory aj.
FPD v neformálním vzdělávání: diskuse o teoretických otázkách
FPD a náboženská výchova
FPD v přípravě a dalším vzdělávání pedagogických pracovníků
Další témata...
CZ2: FPD v pedagogickém výzkumu
----------------
Bakalářské a diplomové práce
Ph.D.
Metodologické a technické aspekty výzkumu
CZ3: Tvorba didaktických materiálů
----------------
Teorie
Autorská dílna
CZ4: Filozofický dialog ve virtuálním prostoru
----------------
Filozofické otázky, na které je jeden krátký...
CZ5: Výuka na Jihočeské univerzitě
----------------
Filozofické otázky ve výchově a vzdělávání (KPD/FVV, KPD/KFVV)
CZ6: Povídárna: prostor (nejen) pro společenskou konverzaci
----------------
Lhenice
EN1: P4C Theory & Practice
----------------
Exploring Ways of Doing Philosophy With Children
Pre-School & Grade 1
Primary School (ISCED 1)
Middle School / Lower Secondary (ISCED 2)
High School / Higher Secondary (ISCED 3)
Colleges & Universities / Tertiary (ISCED 5)
P4C & Informal Education
Communities of Inquiry & Life-Long Learning
Creating And Facilitating Virtual Communities of Inquiry
Teacher Training in P4C
EN2: P4C Research
----------------
Research into Skills Development
Theoretical & Technical Aspects
EN3: Developing Materials Helping Educators Foster Children's Thinking
----------------
Theoretical Issues
Workshop
EN4: Virtual Communities of Philosophical Inquiry
----------------
Philosophical issues bigger than one's head...
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
tvorba webu webových stránek webdesign