Filozofie pro děti
v centru pozornosti … myšLenka
FAQ
Hledat
Seznam uživatelů
Uživatelské skupiny
Registrace
Profil
Soukromé zprávy
Přihlášení
Obsah fóra
Uživatel(ka)
Poslední aktualizace
Nachází se
Je zde 0 registrovaných uživatelů a 0 skrytých uživatelů.
Je zde 149 anonymních uživatelů.
Anonymní
25. 04. 2024 06:13:41
Obsah fóra
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:39
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:25
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:36
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:13:46
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:15
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:05
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:13
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:40
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:13:57
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:55
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:32
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:18
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:56
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:54
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:36
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:04
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:13
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:25
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:44
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:30
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:59
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:13:09
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:20
Mateřská škola
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:29
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:17
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:49
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:11
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:00
prohlíží FAQ
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:36
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:04
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:33
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:36
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:05
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:23
Odesílá zprávu
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:45
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:50
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:13:31
P4C & Informal Education
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:45
Obsah fóra
Anonymní
25. 04. 2024 06:13:37
První stupeň ZŠ
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:58
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:04
Obsah fóra
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:14
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:32
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:04
Obsah fóra
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:28
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:23
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:53
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:49
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:09
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:13:19
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:18:02
Prohlíží seznam přítomných uživatelů
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:56
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:13:49
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:52
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:35
Theoretical Issues
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:17
Obsah fóra
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:06
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:13:44
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:18
Obsah fóra
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:29
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:51
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:02
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:08
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:37
EN: Feedback on p4c.cz (philosophyforchildren.info)
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:07
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:16
Theoretical Issues
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:55
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:28
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:32
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:00
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:49
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:13
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:25
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:32
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:00
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:47
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:47
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:13:28
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:15
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:21
Obsah fóra
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:04
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:04
Obsah fóra
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:08
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:06
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:46
Creating And Facilitating Virtual Communities of Inquiry
Anonymní
25. 04. 2024 06:13:14
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:49
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:03
Filozofické otázky, na které je jeden krátký...
Anonymní
25. 04. 2024 06:13:52
Mateřská škola
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:56
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:31
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:23
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:26
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:08
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:03
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:42
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:03
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:07
Lhenice
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:29
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:13:26
Odesílá zprávu
Anonymní
25. 04. 2024 06:13:47
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:17
Middle School / Lower Secondary (ISCED 2)
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:09
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:13:41
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:51
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:55
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:13
Prohlíží seznam přítomných uživatelů
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:35
Colleges & Universities / Tertiary (ISCED 5)
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:48
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:18
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:34
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:04
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:53
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:55
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:57
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:44
prohlíží FAQ
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:31
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:13:59
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:09
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:13:52
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:43
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:48
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:13:38
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:23
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:13
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:13:56
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:43
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:00
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:18:00
Mateřská škola
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:53
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:52
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:52
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:13:26
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:13:14
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:47
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
25. 04. 2024 06:16:23
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:20
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:42
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:37
Prohlíží nastavení
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:03
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
25. 04. 2024 06:13:34
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:10
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:46
Autorská dílna
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:28
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
25. 04. 2024 06:13:21
Obsah fóra
Anonymní
25. 04. 2024 06:14:00
CZ: Poradna (Jak používat toto fórum a další možnosti p4c.cz...)
Anonymní
25. 04. 2024 06:17:54
Obsah fóra
Anonymní
25. 04. 2024 06:15:33
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Tato data jsou založena na aktivitě uživatelů během posledních 5 minut.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejdi na:
Zvolte fórum
O tomto portálu... / About this site...
----------------
Open spaces...
CZ: Poradna (Jak používat toto fórum a další možnosti p4c.cz...)
CZ: Hodnocení a náměty k vylepšení tohoto portálu
EN: FAQs about this forum and philosophyforchildren.info (p4c.cz)
EN: Feedback on p4c.cz (philosophyforchildren.info)
CZ1: Teorie a praxe Filozofie pro děti
----------------
Mateřská škola
První stupeň ZŠ
Druhý stupeň ZŠ / Nižší ročníky gymnázií
Střední školy
VOŠ, VŠ a univerzity
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
FPD v neformálním vzdělávání: filozofické kroužky, tábory aj.
FPD v neformálním vzdělávání: diskuse o teoretických otázkách
FPD a náboženská výchova
FPD v přípravě a dalším vzdělávání pedagogických pracovníků
Další témata...
CZ2: FPD v pedagogickém výzkumu
----------------
Bakalářské a diplomové práce
Ph.D.
Metodologické a technické aspekty výzkumu
CZ3: Tvorba didaktických materiálů
----------------
Teorie
Autorská dílna
CZ4: Filozofický dialog ve virtuálním prostoru
----------------
Filozofické otázky, na které je jeden krátký...
CZ5: Výuka na Jihočeské univerzitě
----------------
Filozofické otázky ve výchově a vzdělávání (KPD/FVV, KPD/KFVV)
CZ6: Povídárna: prostor (nejen) pro společenskou konverzaci
----------------
Lhenice
EN1: P4C Theory & Practice
----------------
Exploring Ways of Doing Philosophy With Children
Pre-School & Grade 1
Primary School (ISCED 1)
Middle School / Lower Secondary (ISCED 2)
High School / Higher Secondary (ISCED 3)
Colleges & Universities / Tertiary (ISCED 5)
P4C & Informal Education
Communities of Inquiry & Life-Long Learning
Creating And Facilitating Virtual Communities of Inquiry
Teacher Training in P4C
EN2: P4C Research
----------------
Research into Skills Development
Theoretical & Technical Aspects
EN3: Developing Materials Helping Educators Foster Children's Thinking
----------------
Theoretical Issues
Workshop
EN4: Virtual Communities of Philosophical Inquiry
----------------
Philosophical issues bigger than one's head...
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
tvorba webu webových stránek webdesign