Filozofie pro děti
v centru pozornosti … myšLenka
FAQ
Hledat
Seznam uživatelů
Uživatelské skupiny
Registrace
Profil
Soukromé zprávy
Přihlášení
Obsah fóra
Uživatel(ka)
Poslední aktualizace
Nachází se
Je zde 0 registrovaných uživatelů a 0 skrytých uživatelů.
Je zde 73 anonymních uživatelů.
Anonymní
14. 05. 2024 00:49:32
Prohlíží seznam přítomných uživatelů
Anonymní
14. 05. 2024 00:49:22
Prohlíží nastavení
Anonymní
14. 05. 2024 00:46:02
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
14. 05. 2024 00:45:27
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
14. 05. 2024 00:48:17
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
14. 05. 2024 00:48:52
Prohlíží nastavení
Anonymní
14. 05. 2024 00:45:08
Prohlíží nastavení
Anonymní
14. 05. 2024 00:45:17
Prohlíží nastavení
Anonymní
14. 05. 2024 00:45:02
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
14. 05. 2024 00:47:32
Prohlíží nastavení
Anonymní
14. 05. 2024 00:44:52
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
14. 05. 2024 00:46:57
Prohlíží nastavení
Anonymní
14. 05. 2024 00:49:27
Prohlíží nastavení
Anonymní
14. 05. 2024 00:45:37
Prohlíží nastavení
Anonymní
14. 05. 2024 00:47:47
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
14. 05. 2024 00:44:47
Obsah fóra
Anonymní
14. 05. 2024 00:47:27
Prohlíží nastavení
Anonymní
14. 05. 2024 00:45:57
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
14. 05. 2024 00:47:17
Prohlíží nastavení
Anonymní
14. 05. 2024 00:48:42
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
14. 05. 2024 00:46:22
Prohlíží nastavení
Anonymní
14. 05. 2024 00:48:32
Prohlíží nastavení
Anonymní
14. 05. 2024 00:48:38
EN: FAQs about this forum and philosophyforchildren.info (p4c.cz)
Anonymní
14. 05. 2024 00:49:17
Prohlíží nastavení
Anonymní
14. 05. 2024 00:45:47
Prohlíží nastavení
Anonymní
14. 05. 2024 00:45:12
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
14. 05. 2024 00:47:22
Prohlíží nastavení
Anonymní
14. 05. 2024 00:48:02
Prohlíží nastavení
Anonymní
14. 05. 2024 00:49:12
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
14. 05. 2024 00:46:42
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
14. 05. 2024 00:47:07
Prohlíží nastavení
Anonymní
14. 05. 2024 00:48:27
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
14. 05. 2024 00:44:37
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
14. 05. 2024 00:46:13
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
14. 05. 2024 00:48:22
Prohlíží nastavení
Anonymní
14. 05. 2024 00:48:47
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
14. 05. 2024 00:47:42
Odesílá zprávu
Anonymní
14. 05. 2024 00:47:37
Philosophical issues bigger than one's head...
Anonymní
14. 05. 2024 00:46:08
Prohlíží nastavení
Anonymní
14. 05. 2024 00:48:57
Prohlíží nastavení
Anonymní
14. 05. 2024 00:46:52
Prohlíží nastavení
Anonymní
14. 05. 2024 00:47:57
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
14. 05. 2024 00:45:42
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
14. 05. 2024 00:46:37
Prohlíží nastavení
Anonymní
14. 05. 2024 00:48:07
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
14. 05. 2024 00:48:12
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
14. 05. 2024 00:47:12
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
14. 05. 2024 00:44:57
Obsah fóra
Anonymní
14. 05. 2024 00:46:27
Prohlíží nastavení
Anonymní
14. 05. 2024 00:47:52
Prohlíží seznam uživatelů
Anonymní
14. 05. 2024 00:44:43
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
14. 05. 2024 00:49:08
Theoretical Issues
Anonymní
14. 05. 2024 00:46:32
Prohlíží nastavení
Anonymní
14. 05. 2024 00:46:09
Obsah fóra
Anonymní
14. 05. 2024 00:49:32
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
14. 05. 2024 00:47:34
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
14. 05. 2024 00:46:13
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
14. 05. 2024 00:44:46
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
14. 05. 2024 00:46:36
Filozofické otázky, na které je jeden krátký...
Anonymní
14. 05. 2024 00:47:14
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
14. 05. 2024 00:46:55
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
14. 05. 2024 00:49:16
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
14. 05. 2024 00:47:56
Druhý stupeň ZŠ / Nižší ročníky gymnázií
Anonymní
14. 05. 2024 00:48:16
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
14. 05. 2024 00:45:09
Prohlíží nastavení
Anonymní
14. 05. 2024 00:48:40
Prohlíží seznam uživatelů
Anonymní
14. 05. 2024 00:45:52
Mateřská škola
Anonymní
14. 05. 2024 00:45:32
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
14. 05. 2024 00:44:50
Obsah fóra
Anonymní
14. 05. 2024 00:46:27
Lhenice
Anonymní
14. 05. 2024 00:48:48
Obsah fóra
Anonymní
14. 05. 2024 00:47:09
Obsah fóra
Anonymní
14. 05. 2024 00:49:19
Obsah fóra
Tato data jsou založena na aktivitě uživatelů během posledních 5 minut.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejdi na:
Zvolte fórum
O tomto portálu... / About this site...
----------------
Open spaces...
CZ: Poradna (Jak používat toto fórum a další možnosti p4c.cz...)
CZ: Hodnocení a náměty k vylepšení tohoto portálu
EN: FAQs about this forum and philosophyforchildren.info (p4c.cz)
EN: Feedback on p4c.cz (philosophyforchildren.info)
CZ1: Teorie a praxe Filozofie pro děti
----------------
Mateřská škola
První stupeň ZŠ
Druhý stupeň ZŠ / Nižší ročníky gymnázií
Střední školy
VOŠ, VŠ a univerzity
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
FPD v neformálním vzdělávání: filozofické kroužky, tábory aj.
FPD v neformálním vzdělávání: diskuse o teoretických otázkách
FPD a náboženská výchova
FPD v přípravě a dalším vzdělávání pedagogických pracovníků
Další témata...
CZ2: FPD v pedagogickém výzkumu
----------------
Bakalářské a diplomové práce
Ph.D.
Metodologické a technické aspekty výzkumu
CZ3: Tvorba didaktických materiálů
----------------
Teorie
Autorská dílna
CZ4: Filozofický dialog ve virtuálním prostoru
----------------
Filozofické otázky, na které je jeden krátký...
CZ5: Výuka na Jihočeské univerzitě
----------------
Filozofické otázky ve výchově a vzdělávání (KPD/FVV, KPD/KFVV)
CZ6: Povídárna: prostor (nejen) pro společenskou konverzaci
----------------
Lhenice
EN1: P4C Theory & Practice
----------------
Exploring Ways of Doing Philosophy With Children
Pre-School & Grade 1
Primary School (ISCED 1)
Middle School / Lower Secondary (ISCED 2)
High School / Higher Secondary (ISCED 3)
Colleges & Universities / Tertiary (ISCED 5)
P4C & Informal Education
Communities of Inquiry & Life-Long Learning
Creating And Facilitating Virtual Communities of Inquiry
Teacher Training in P4C
EN2: P4C Research
----------------
Research into Skills Development
Theoretical & Technical Aspects
EN3: Developing Materials Helping Educators Foster Children's Thinking
----------------
Theoretical Issues
Workshop
EN4: Virtual Communities of Philosophical Inquiry
----------------
Philosophical issues bigger than one's head...
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
tvorba webu webových stránek webdesign