Filozofie pro děti
v centru pozornosti … myšLenka
FAQ
Hledat
Seznam uživatelů
Uživatelské skupiny
Registrace
Profil
Soukromé zprávy
Přihlášení
Obsah fóra
Uživatel(ka)
Poslední aktualizace
Nachází se
Je zde 0 registrovaných uživatelů a 0 skrytých uživatelů.
Je zde 75 anonymních uživatelů.
Anonymní
17. 05. 2024 15:24:01
Odesílá zprávu
Anonymní
17. 05. 2024 15:25:46
Prohlíží nastavení
Anonymní
17. 05. 2024 15:25:51
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
17. 05. 2024 15:23:56
Prohlíží nastavení
Anonymní
17. 05. 2024 15:28:17
Prohlíží nastavení
Anonymní
17. 05. 2024 15:27:01
Prohlíží nastavení
Anonymní
17. 05. 2024 15:27:32
Exploring Ways of Doing Philosophy With Children
Anonymní
17. 05. 2024 15:24:36
Prohlíží nastavení
Anonymní
17. 05. 2024 15:26:31
Prohlíží nastavení
Anonymní
17. 05. 2024 15:26:36
Prohlíží nastavení
Anonymní
17. 05. 2024 15:27:17
Prohlíží nastavení
Anonymní
17. 05. 2024 15:27:57
Prohlíží nastavení
Anonymní
17. 05. 2024 15:25:36
prohlíží FAQ
Anonymní
17. 05. 2024 15:24:21
Prohlíží nastavení
Anonymní
17. 05. 2024 15:24:41
Filozofické otázky, na které je jeden krátký...
Anonymní
17. 05. 2024 15:25:56
Prohlíží nastavení
Anonymní
17. 05. 2024 15:24:11
Prohlíží nastavení
Anonymní
17. 05. 2024 15:28:02
Prohlíží nastavení
Anonymní
17. 05. 2024 15:28:32
Prohlíží seznam přítomných uživatelů
Anonymní
17. 05. 2024 15:27:42
prohlíží FAQ
Anonymní
17. 05. 2024 15:26:01
Filozofické otázky, na které je jeden krátký...
Anonymní
17. 05. 2024 15:23:51
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
17. 05. 2024 15:27:22
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
17. 05. 2024 15:25:26
EN: Feedback on p4c.cz (philosophyforchildren.info)
Anonymní
17. 05. 2024 15:27:07
Prohlíží nastavení
Anonymní
17. 05. 2024 15:28:27
EN: FAQs about this forum and philosophyforchildren.info (p4c.cz)
Anonymní
17. 05. 2024 15:25:31
VOŠ, VŠ a univerzity
Anonymní
17. 05. 2024 15:27:12
Prohlíží nastavení
Anonymní
17. 05. 2024 15:28:22
Creating And Facilitating Virtual Communities of Inquiry
Anonymní
17. 05. 2024 15:27:27
Prohlíží seznam uživatelů
Anonymní
17. 05. 2024 15:26:56
Prohlíží nastavení
Anonymní
17. 05. 2024 15:26:51
Prohlíží nastavení
Anonymní
17. 05. 2024 15:27:47
Prohlíží nastavení
Anonymní
17. 05. 2024 15:26:13
Obsah fóra
Anonymní
17. 05. 2024 15:26:16
prohlíží FAQ
Anonymní
17. 05. 2024 15:27:52
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
17. 05. 2024 15:25:11
Prohlíží nastavení
Anonymní
17. 05. 2024 15:24:46
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
17. 05. 2024 15:23:41
Creating And Facilitating Virtual Communities of Inquiry
Anonymní
17. 05. 2024 15:24:31
FPD v přípravě a dalším vzdělávání pedagogických pracovníků
Anonymní
17. 05. 2024 15:26:46
Prohlíží nastavení
Anonymní
17. 05. 2024 15:24:06
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
17. 05. 2024 15:25:41
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
17. 05. 2024 15:23:46
Middle School / Lower Secondary (ISCED 2)
Anonymní
17. 05. 2024 15:25:16
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
17. 05. 2024 15:24:26
Prohlíží nastavení
Anonymní
17. 05. 2024 15:26:22
Prohlíží nastavení
Anonymní
17. 05. 2024 15:27:37
Prohlíží nastavení
Anonymní
17. 05. 2024 15:25:06
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
17. 05. 2024 15:24:16
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
17. 05. 2024 15:24:51
Prohlíží nastavení
Anonymní
17. 05. 2024 15:26:11
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
17. 05. 2024 15:24:56
Prohlíží nastavení
Anonymní
17. 05. 2024 15:26:42
Přihlašuje se
Anonymní
17. 05. 2024 15:25:01
Creating And Facilitating Virtual Communities of Inquiry
Anonymní
17. 05. 2024 15:28:07
Prohlíží nastavení
Anonymní
17. 05. 2024 15:26:15
Prohledává fóra
Anonymní
17. 05. 2024 15:26:06
Lhenice
Anonymní
17. 05. 2024 15:24:59
Prohlíží nastavení
Anonymní
17. 05. 2024 15:24:18
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
17. 05. 2024 15:23:43
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
17. 05. 2024 15:25:36
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
17. 05. 2024 15:28:11
První stupeň ZŠ
Anonymní
17. 05. 2024 15:23:46
Prohlíží nastavení
Anonymní
17. 05. 2024 15:27:32
Druhý stupeň ZŠ / Nižší ročníky gymnázií
Anonymní
17. 05. 2024 15:26:56
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
17. 05. 2024 15:26:13
Druhý stupeň ZŠ / Nižší ročníky gymnázií
Anonymní
17. 05. 2024 15:26:28
Přihlašuje se
Anonymní
17. 05. 2024 15:25:19
Obsah fóra
Anonymní
17. 05. 2024 15:24:46
Obsah fóra
Anonymní
17. 05. 2024 15:28:27
Obsah fóra
Anonymní
17. 05. 2024 15:25:28
Obsah fóra
Anonymní
17. 05. 2024 15:25:02
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
17. 05. 2024 15:25:40
Prohledává fóra
Anonymní
17. 05. 2024 15:25:04
Prohlíží nastavení
Tato data jsou založena na aktivitě uživatelů během posledních 5 minut.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejdi na:
Zvolte fórum
O tomto portálu... / About this site...
----------------
Open spaces...
CZ: Poradna (Jak používat toto fórum a další možnosti p4c.cz...)
CZ: Hodnocení a náměty k vylepšení tohoto portálu
EN: FAQs about this forum and philosophyforchildren.info (p4c.cz)
EN: Feedback on p4c.cz (philosophyforchildren.info)
CZ1: Teorie a praxe Filozofie pro děti
----------------
Mateřská škola
První stupeň ZŠ
Druhý stupeň ZŠ / Nižší ročníky gymnázií
Střední školy
VOŠ, VŠ a univerzity
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
FPD v neformálním vzdělávání: filozofické kroužky, tábory aj.
FPD v neformálním vzdělávání: diskuse o teoretických otázkách
FPD a náboženská výchova
FPD v přípravě a dalším vzdělávání pedagogických pracovníků
Další témata...
CZ2: FPD v pedagogickém výzkumu
----------------
Bakalářské a diplomové práce
Ph.D.
Metodologické a technické aspekty výzkumu
CZ3: Tvorba didaktických materiálů
----------------
Teorie
Autorská dílna
CZ4: Filozofický dialog ve virtuálním prostoru
----------------
Filozofické otázky, na které je jeden krátký...
CZ5: Výuka na Jihočeské univerzitě
----------------
Filozofické otázky ve výchově a vzdělávání (KPD/FVV, KPD/KFVV)
CZ6: Povídárna: prostor (nejen) pro společenskou konverzaci
----------------
Lhenice
EN1: P4C Theory & Practice
----------------
Exploring Ways of Doing Philosophy With Children
Pre-School & Grade 1
Primary School (ISCED 1)
Middle School / Lower Secondary (ISCED 2)
High School / Higher Secondary (ISCED 3)
Colleges & Universities / Tertiary (ISCED 5)
P4C & Informal Education
Communities of Inquiry & Life-Long Learning
Creating And Facilitating Virtual Communities of Inquiry
Teacher Training in P4C
EN2: P4C Research
----------------
Research into Skills Development
Theoretical & Technical Aspects
EN3: Developing Materials Helping Educators Foster Children's Thinking
----------------
Theoretical Issues
Workshop
EN4: Virtual Communities of Philosophical Inquiry
----------------
Philosophical issues bigger than one's head...
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
tvorba webu webových stránek webdesign