Filozofie pro děti
v centru pozornosti … myšLenka
FAQ
Hledat
Seznam uživatelů
Uživatelské skupiny
Registrace
Profil
Soukromé zprávy
Přihlášení
Obsah fóra
Uživatel(ka)
Poslední aktualizace
Nachází se
Je zde 0 registrovaných uživatelů a 0 skrytých uživatelů.
Je zde 79 anonymních uživatelů.
Anonymní
29. 03. 2024 03:02:29
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:02:17
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
29. 03. 2024 03:00:17
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:00:29
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:01:37
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:03:34
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:00:32
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
29. 03. 2024 03:01:10
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:02:09
Odesílá zprávu
Anonymní
29. 03. 2024 02:59:42
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:03:48
Prohlíží seznam přítomných uživatelů
Anonymní
29. 03. 2024 03:00:36
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
29. 03. 2024 03:02:48
První stupeň ZŠ
Anonymní
29. 03. 2024 03:03:01
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 02:59:52
Communities of Inquiry & Life-Long Learning
Anonymní
29. 03. 2024 02:58:56
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 02:59:22
prohlíží FAQ
Anonymní
29. 03. 2024 02:59:58
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:01:59
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:00:41
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
29. 03. 2024 03:01:07
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:03:17
Přihlašuje se
Anonymní
29. 03. 2024 02:59:01
Obsah fóra
Anonymní
29. 03. 2024 03:02:08
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:02:53
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:01:34
Prohlíží seznam uživatelů
Anonymní
29. 03. 2024 02:59:47
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 02:59:27
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
29. 03. 2024 03:02:33
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 02:58:52
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:00:24
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
29. 03. 2024 02:58:57
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
29. 03. 2024 02:59:23
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:03:35
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:02:52
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
29. 03. 2024 03:03:16
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:02:19
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
29. 03. 2024 03:01:17
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:02:21
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
29. 03. 2024 02:59:34
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 02:59:11
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 02:59:41
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:01:49
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
29. 03. 2024 03:03:25
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:01:12
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
29. 03. 2024 03:02:46
Mateřská škola
Anonymní
29. 03. 2024 02:59:25
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
29. 03. 2024 02:59:53
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:03:32
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
29. 03. 2024 03:03:36
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:00:50
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
29. 03. 2024 03:01:38
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:03:42
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
29. 03. 2024 02:59:08
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:02:05
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:03:44
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:01:33
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:03:21
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:03:38
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:00:05
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 02:58:59
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:00:27
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:02:37
Autorská dílna
Anonymní
29. 03. 2024 03:01:57
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:01:20
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 02:59:21
Obsah fóra
Anonymní
29. 03. 2024 03:03:08
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 02:59:55
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
29. 03. 2024 02:59:46
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:01:14
Obsah fóra
Anonymní
29. 03. 2024 02:58:53
Colleges & Universities / Tertiary (ISCED 5)
Anonymní
29. 03. 2024 03:03:26
Prohlíží nastavení
Anonymní
29. 03. 2024 03:02:39
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
29. 03. 2024 03:00:49
Obsah fóra
Anonymní
29. 03. 2024 03:02:06
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
29. 03. 2024 02:59:40
Obsah fóra
Anonymní
29. 03. 2024 02:58:50
Prohlíží seznam uživatelů
Anonymní
29. 03. 2024 03:02:49
Obsah fóra
Anonymní
29. 03. 2024 02:59:37
Prohlíží nastavení
Tato data jsou založena na aktivitě uživatelů během posledních 5 minut.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejdi na:
Zvolte fórum
O tomto portálu... / About this site...
----------------
Open spaces...
CZ: Poradna (Jak používat toto fórum a další možnosti p4c.cz...)
CZ: Hodnocení a náměty k vylepšení tohoto portálu
EN: FAQs about this forum and philosophyforchildren.info (p4c.cz)
EN: Feedback on p4c.cz (philosophyforchildren.info)
CZ1: Teorie a praxe Filozofie pro děti
----------------
Mateřská škola
První stupeň ZŠ
Druhý stupeň ZŠ / Nižší ročníky gymnázií
Střední školy
VOŠ, VŠ a univerzity
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
FPD v neformálním vzdělávání: filozofické kroužky, tábory aj.
FPD v neformálním vzdělávání: diskuse o teoretických otázkách
FPD a náboženská výchova
FPD v přípravě a dalším vzdělávání pedagogických pracovníků
Další témata...
CZ2: FPD v pedagogickém výzkumu
----------------
Bakalářské a diplomové práce
Ph.D.
Metodologické a technické aspekty výzkumu
CZ3: Tvorba didaktických materiálů
----------------
Teorie
Autorská dílna
CZ4: Filozofický dialog ve virtuálním prostoru
----------------
Filozofické otázky, na které je jeden krátký...
CZ5: Výuka na Jihočeské univerzitě
----------------
Filozofické otázky ve výchově a vzdělávání (KPD/FVV, KPD/KFVV)
CZ6: Povídárna: prostor (nejen) pro společenskou konverzaci
----------------
Lhenice
EN1: P4C Theory & Practice
----------------
Exploring Ways of Doing Philosophy With Children
Pre-School & Grade 1
Primary School (ISCED 1)
Middle School / Lower Secondary (ISCED 2)
High School / Higher Secondary (ISCED 3)
Colleges & Universities / Tertiary (ISCED 5)
P4C & Informal Education
Communities of Inquiry & Life-Long Learning
Creating And Facilitating Virtual Communities of Inquiry
Teacher Training in P4C
EN2: P4C Research
----------------
Research into Skills Development
Theoretical & Technical Aspects
EN3: Developing Materials Helping Educators Foster Children's Thinking
----------------
Theoretical Issues
Workshop
EN4: Virtual Communities of Philosophical Inquiry
----------------
Philosophical issues bigger than one's head...
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
tvorba webu webových stránek webdesign