Filozofie pro děti
v centru pozornosti … myšLenka
FAQ
Hledat
Seznam uživatelů
Uživatelské skupiny
Registrace
Profil
Soukromé zprávy
Přihlášení
Obsah fóra
Uživatel(ka)
Poslední aktualizace
Nachází se
Je zde 0 registrovaných uživatelů a 0 skrytých uživatelů.
Je zde 78 anonymních uživatelů.
Anonymní
13. 05. 2024 02:25:25
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
13. 05. 2024 02:29:45
Prohlíží nastavení
Anonymní
13. 05. 2024 02:28:05
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
13. 05. 2024 02:27:00
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
13. 05. 2024 02:29:15
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
13. 05. 2024 02:29:00
Prohlíží nastavení
Anonymní
13. 05. 2024 02:28:35
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
13. 05. 2024 02:27:10
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
13. 05. 2024 02:28:00
Prohlíží nastavení
Anonymní
13. 05. 2024 02:27:25
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
13. 05. 2024 02:27:40
Prohlíží nastavení
Anonymní
13. 05. 2024 02:25:45
Přihlašuje se
Anonymní
13. 05. 2024 02:25:55
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
13. 05. 2024 02:26:40
Prohledává fóra
Anonymní
13. 05. 2024 02:30:00
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
13. 05. 2024 02:27:20
Prohlíží nastavení
Anonymní
13. 05. 2024 02:29:10
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
13. 05. 2024 02:29:40
CZ: Poradna (Jak používat toto fórum a další možnosti p4c.cz...)
Anonymní
13. 05. 2024 02:25:40
Metodologické a technické aspekty výzkumu
Anonymní
13. 05. 2024 02:27:05
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
13. 05. 2024 02:27:55
prohlíží FAQ
Anonymní
13. 05. 2024 02:26:00
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
13. 05. 2024 02:28:50
prohlíží FAQ
Anonymní
13. 05. 2024 02:26:20
Prohlíží nastavení
Anonymní
13. 05. 2024 02:26:25
Prohlíží nastavení
Anonymní
13. 05. 2024 02:25:15
Prohlíží nastavení
Anonymní
13. 05. 2024 02:29:05
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
13. 05. 2024 02:26:45
Prohlíží nastavení
Anonymní
13. 05. 2024 02:28:25
Prohlíží nastavení
Anonymní
13. 05. 2024 02:27:15
VOŠ, VŠ a univerzity
Anonymní
13. 05. 2024 02:28:30
Prohlíží nastavení
Anonymní
13. 05. 2024 02:28:10
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
13. 05. 2024 02:29:25
Prohlíží nastavení
Anonymní
13. 05. 2024 02:25:10
Prohlíží nastavení
Anonymní
13. 05. 2024 02:29:35
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
13. 05. 2024 02:26:50
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
13. 05. 2024 02:29:55
Pre-School & Grade 1
Anonymní
13. 05. 2024 02:27:30
Workshop
Anonymní
13. 05. 2024 02:30:05
Prohlíží nastavení
Anonymní
13. 05. 2024 02:28:15
Autorská dílna
Anonymní
13. 05. 2024 02:28:45
Prohlíží nastavení
Anonymní
13. 05. 2024 02:28:20
Lhenice
Anonymní
13. 05. 2024 02:28:55
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
13. 05. 2024 02:29:20
Prohlíží nastavení
Anonymní
13. 05. 2024 02:26:35
Middle School / Lower Secondary (ISCED 2)
Anonymní
13. 05. 2024 02:30:10
Prohlíží seznam přítomných uživatelů
Anonymní
13. 05. 2024 02:26:05
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
13. 05. 2024 02:27:35
Prohlíží nastavení
Anonymní
13. 05. 2024 02:26:15
Prohlíží nastavení
Anonymní
13. 05. 2024 02:25:20
Communities of Inquiry & Life-Long Learning
Anonymní
13. 05. 2024 02:26:30
Obsah fóra
Anonymní
13. 05. 2024 02:25:50
Prohlíží nastavení
Anonymní
13. 05. 2024 02:27:50
Bakalářské a diplomové práce
Anonymní
13. 05. 2024 02:28:40
Prohlíží nastavení
Anonymní
13. 05. 2024 02:25:52
Prohledává fóra
Anonymní
13. 05. 2024 02:27:42
Mateřská škola
Anonymní
13. 05. 2024 02:26:48
Mateřská škola
Anonymní
13. 05. 2024 02:29:56
Prohledává fóra
Anonymní
13. 05. 2024 02:28:58
Mateřská škola
Anonymní
13. 05. 2024 02:30:08
Obsah fóra
Anonymní
13. 05. 2024 02:26:55
Obsah fóra
Anonymní
13. 05. 2024 02:28:21
Prohlíží nastavení
Anonymní
13. 05. 2024 02:28:37
Obsah fóra
Anonymní
13. 05. 2024 02:26:27
FPD v neformálním vzdělávání: diskuse o teoretických otázkách
Anonymní
13. 05. 2024 02:26:47
Přihlašuje se
Anonymní
13. 05. 2024 02:28:52
Obsah fóra
Anonymní
13. 05. 2024 02:30:02
Obsah fóra
Anonymní
13. 05. 2024 02:29:32
Přihlašuje se
Anonymní
13. 05. 2024 02:29:54
Přihlašuje se
Anonymní
13. 05. 2024 02:26:12
Přihlašuje se
Anonymní
13. 05. 2024 02:28:20
Přihlašuje se
Anonymní
13. 05. 2024 02:30:06
Přihlašuje se
Anonymní
13. 05. 2024 02:27:46
Přihlašuje se
Anonymní
13. 05. 2024 02:28:44
Přihlašuje se
Anonymní
13. 05. 2024 02:29:43
Přihlašuje se
Anonymní
13. 05. 2024 02:27:22
Přihlašuje se
Anonymní
13. 05. 2024 02:27:11
Přihlašuje se
Anonymní
13. 05. 2024 02:29:19
Přihlašuje se
Tato data jsou založena na aktivitě uživatelů během posledních 5 minut.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejdi na:
Zvolte fórum
O tomto portálu... / About this site...
----------------
Open spaces...
CZ: Poradna (Jak používat toto fórum a další možnosti p4c.cz...)
CZ: Hodnocení a náměty k vylepšení tohoto portálu
EN: FAQs about this forum and philosophyforchildren.info (p4c.cz)
EN: Feedback on p4c.cz (philosophyforchildren.info)
CZ1: Teorie a praxe Filozofie pro děti
----------------
Mateřská škola
První stupeň ZŠ
Druhý stupeň ZŠ / Nižší ročníky gymnázií
Střední školy
VOŠ, VŠ a univerzity
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
FPD v neformálním vzdělávání: filozofické kroužky, tábory aj.
FPD v neformálním vzdělávání: diskuse o teoretických otázkách
FPD a náboženská výchova
FPD v přípravě a dalším vzdělávání pedagogických pracovníků
Další témata...
CZ2: FPD v pedagogickém výzkumu
----------------
Bakalářské a diplomové práce
Ph.D.
Metodologické a technické aspekty výzkumu
CZ3: Tvorba didaktických materiálů
----------------
Teorie
Autorská dílna
CZ4: Filozofický dialog ve virtuálním prostoru
----------------
Filozofické otázky, na které je jeden krátký...
CZ5: Výuka na Jihočeské univerzitě
----------------
Filozofické otázky ve výchově a vzdělávání (KPD/FVV, KPD/KFVV)
CZ6: Povídárna: prostor (nejen) pro společenskou konverzaci
----------------
Lhenice
EN1: P4C Theory & Practice
----------------
Exploring Ways of Doing Philosophy With Children
Pre-School & Grade 1
Primary School (ISCED 1)
Middle School / Lower Secondary (ISCED 2)
High School / Higher Secondary (ISCED 3)
Colleges & Universities / Tertiary (ISCED 5)
P4C & Informal Education
Communities of Inquiry & Life-Long Learning
Creating And Facilitating Virtual Communities of Inquiry
Teacher Training in P4C
EN2: P4C Research
----------------
Research into Skills Development
Theoretical & Technical Aspects
EN3: Developing Materials Helping Educators Foster Children's Thinking
----------------
Theoretical Issues
Workshop
EN4: Virtual Communities of Philosophical Inquiry
----------------
Philosophical issues bigger than one's head...
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
tvorba webu webových stránek webdesign