Filozofie pro děti
v centru pozornosti … myšLenka
FAQ
Hledat
Seznam uživatelů
Uživatelské skupiny
Registrace
Profil
Soukromé zprávy
Přihlášení
Obsah fóra
Uživatel(ka)
Poslední aktualizace
Nachází se
Je zde 0 registrovaných uživatelů a 0 skrytých uživatelů.
Je zde 77 anonymních uživatelů.
Anonymní
22. 05. 2024 17:47:39
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:48:34
Teacher Training in P4C
Anonymní
22. 05. 2024 17:45:54
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
22. 05. 2024 17:48:59
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:47:09
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:45:59
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:46:54
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:45:24
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
22. 05. 2024 17:47:04
Obsah fóra
Anonymní
22. 05. 2024 17:44:29
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:46:44
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:47:54
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
22. 05. 2024 17:46:49
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:45:14
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
22. 05. 2024 17:44:24
CZ: Poradna (Jak používat toto fórum a další možnosti p4c.cz...)
Anonymní
22. 05. 2024 17:46:29
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:48:04
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:49:04
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
22. 05. 2024 17:44:54
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:44:39
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
22. 05. 2024 17:46:39
Prohledává fóra
Anonymní
22. 05. 2024 17:45:09
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:44:44
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:46:09
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:49:09
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:49:14
Prohlíží seznam přítomných uživatelů
Anonymní
22. 05. 2024 17:46:04
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:44:19
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
22. 05. 2024 17:44:14
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
22. 05. 2024 17:47:49
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:47:24
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:45:19
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
22. 05. 2024 17:44:34
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:44:49
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:48:39
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
22. 05. 2024 17:45:34
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:45:29
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:45:39
Obsah fóra
Anonymní
22. 05. 2024 17:45:49
Creating And Facilitating Virtual Communities of Inquiry
Anonymní
22. 05. 2024 17:45:44
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
22. 05. 2024 17:48:09
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:46:34
FPD v neformálním vzdělávání: diskuse o teoretických otázkách
Anonymní
22. 05. 2024 17:47:59
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
22. 05. 2024 17:44:59
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
22. 05. 2024 17:46:59
prohlíží FAQ
Anonymní
22. 05. 2024 17:48:44
Filozofické otázky, na které je jeden krátký...
Anonymní
22. 05. 2024 17:47:14
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:48:54
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:48:19
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
22. 05. 2024 17:46:24
Autorská dílna
Anonymní
22. 05. 2024 17:46:19
Prohlíží soukromé zprávy
Anonymní
22. 05. 2024 17:48:14
Creating And Facilitating Virtual Communities of Inquiry
Anonymní
22. 05. 2024 17:47:44
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:44:27
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:48:49
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
22. 05. 2024 17:47:29
Exploring Ways of Doing Philosophy With Children
Anonymní
22. 05. 2024 17:47:34
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:47:42
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
22. 05. 2024 17:48:32
Odesílá zprávu
Anonymní
22. 05. 2024 17:44:31
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
22. 05. 2024 17:46:13
FPD v neformálním vzdělávání: diskuse o teoretických otázkách
Anonymní
22. 05. 2024 17:49:02
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
22. 05. 2024 17:48:57
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
22. 05. 2024 17:44:57
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
Anonymní
22. 05. 2024 17:48:35
Přihlašuje se
Anonymní
22. 05. 2024 17:44:38
Druhý stupeň ZŠ / Nižší ročníky gymnázií
Anonymní
22. 05. 2024 17:46:03
Obsah fóra
Anonymní
22. 05. 2024 17:44:49
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:44:22
Workshop
Anonymní
22. 05. 2024 17:45:00
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:46:13
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:45:58
Přihlašuje se
Anonymní
22. 05. 2024 17:49:06
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:49:02
Obsah fóra
Anonymní
22. 05. 2024 17:47:32
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:45:55
Prohlíží nastavení
Anonymní
22. 05. 2024 17:48:21
Prohlíží nastavení
Tato data jsou založena na aktivitě uživatelů během posledních 5 minut.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejdi na:
Zvolte fórum
O tomto portálu... / About this site...
----------------
Open spaces...
CZ: Poradna (Jak používat toto fórum a další možnosti p4c.cz...)
CZ: Hodnocení a náměty k vylepšení tohoto portálu
EN: FAQs about this forum and philosophyforchildren.info (p4c.cz)
EN: Feedback on p4c.cz (philosophyforchildren.info)
CZ1: Teorie a praxe Filozofie pro děti
----------------
Mateřská škola
První stupeň ZŠ
Druhý stupeň ZŠ / Nižší ročníky gymnázií
Střední školy
VOŠ, VŠ a univerzity
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
FPD v neformálním vzdělávání: filozofické kroužky, tábory aj.
FPD v neformálním vzdělávání: diskuse o teoretických otázkách
FPD a náboženská výchova
FPD v přípravě a dalším vzdělávání pedagogických pracovníků
Další témata...
CZ2: FPD v pedagogickém výzkumu
----------------
Bakalářské a diplomové práce
Ph.D.
Metodologické a technické aspekty výzkumu
CZ3: Tvorba didaktických materiálů
----------------
Teorie
Autorská dílna
CZ4: Filozofický dialog ve virtuálním prostoru
----------------
Filozofické otázky, na které je jeden krátký...
CZ5: Výuka na Jihočeské univerzitě
----------------
Filozofické otázky ve výchově a vzdělávání (KPD/FVV, KPD/KFVV)
CZ6: Povídárna: prostor (nejen) pro společenskou konverzaci
----------------
Lhenice
EN1: P4C Theory & Practice
----------------
Exploring Ways of Doing Philosophy With Children
Pre-School & Grade 1
Primary School (ISCED 1)
Middle School / Lower Secondary (ISCED 2)
High School / Higher Secondary (ISCED 3)
Colleges & Universities / Tertiary (ISCED 5)
P4C & Informal Education
Communities of Inquiry & Life-Long Learning
Creating And Facilitating Virtual Communities of Inquiry
Teacher Training in P4C
EN2: P4C Research
----------------
Research into Skills Development
Theoretical & Technical Aspects
EN3: Developing Materials Helping Educators Foster Children's Thinking
----------------
Theoretical Issues
Workshop
EN4: Virtual Communities of Philosophical Inquiry
----------------
Philosophical issues bigger than one's head...
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
tvorba webu webových stránek webdesign