Filozofie pro děti
v centru pozornosti … myšLenka
FAQ
Hledat
Seznam uživatelů
Uživatelské skupiny
Registrace
Profil
Soukromé zprávy
Přihlášení
Obsah fóra
Setřídit dle:
Data registrace
Uživatelského jména
Bydliště
Počtu příspěvků
E-mailu
WWW stránky
Nejčastější přispěvatelé
Dle pořadí
Vzestupně
Sestupně
#
Uživatel(ka)
E-mail
Město
Založen(a)
Příspěvky
WWW
52001
uxwgomalee
Sierra Leone
3.7.2025
0
52002
iconuliewu
Sierra Leone
3.7.2025
0
52003
uxukiyahitiqu
United Arab Emirates
3.7.2025
0
52004
ailugorua
Benin
3.7.2025
0
52005
ohidiyebab
South Africa
3.7.2025
0
52006
uasofaw
Ukraine
3.7.2025
0
52007
egutozebuep
Brazil
3.7.2025
0
52008
ahiyuen
Afghanistan
3.7.2025
0
52009
vuxifvoc
Bosnia and Herzegovina
3.7.2025
0
52010
eqehabasya
Saudi Arabia
3.7.2025
0
52011
ufucuwabigumu
Philippines
3.7.2025
0
52012
mviyorol
Burkina Faso
3.7.2025
0
52013
ajilimereyo
Cambodia
3.7.2025
0
52014
uhizawa
Austria
3.7.2025
0
52015
ekipowi
Algeria
3.7.2025
0
52016
esikivahuqale
Ghana
3.7.2025
0
52017
ohidunonacozu
Ethiopia
3.7.2025
0
52018
eduayohoocoe
Germany
3.7.2025
0
52019
afdeihcount
Jordan
3.7.2025
0
52020
ikupemulifoc
Thailand
3.7.2025
0
52021
iexijecv
Cape Verde
3.7.2025
0
52022
unucuwciya
Georgia
3.7.2025
0
52023
neqsokaroyopa
Trinidad and Tobago
3.7.2025
0
52024
oinarau
United Arab Emirates
3.7.2025
0
52025
uyajoaqibixz
Iceland
3.7.2025
0
52026
emtokiwuuzuk
Spain
3.7.2025
0
52027
uzouyezois
Pakistan
3.7.2025
0
52028
oriofij
Denmark
3.7.2025
0
52029
arijugumegir
United Kingdom
3.7.2025
0
52030
itelamezokn
Cameroon
3.7.2025
0
52031
asamutig
Malawi
3.7.2025
0
52032
ahujbiyiv
Ukraine
3.7.2025
0
52033
udonouciro
Barbados
3.7.2025
0
52034
uvadecug
Guyana
3.7.2025
0
52035
itiksaf
Somalia
3.7.2025
0
52036
ililajafodof
Slovakia
3.7.2025
0
52037
acuxapurawi
Russia
3.7.2025
0
52038
iyefejaimmapi
Netherlands
3.7.2025
0
52039
osibejajor
Sweden
3.7.2025
0
52040
ohewjoozo
Portugal
3.7.2025
0
52041
ecuseupevo
Cameroon
3.7.2025
0
52042
eronvigopilos
Bosnia and Herzegovina
3.7.2025
0
52043
oqunono
Israel
3.7.2025
0
52044
loltanakuhuqu
Cuba
3.7.2025
0
52045
anuumaisea
Burma
3.7.2025
0
52046
ayonediyo
Saudi Arabia
3.7.2025
0
52047
qiyauweheyuom
Cameroon
3.7.2025
0
52048
urlenipaeqd
Cameroon
3.7.2025
0
52049
uyuogur
Ethiopia
3.7.2025
0
52050
nobeduwimeo
Pakistan
3.7.2025
0
52051
ucosqaacxuna
Cuba
3.7.2025
0
52052
eduivedap
Japan
3.7.2025
0
52053
exoeizfasuso
Bangladesh
3.7.2025
0
52054
eeluluqcuje
Poland
3.7.2025
0
52055
ofaguxez
Norfolk Island
3.7.2025
0
52056
oahecma
Mongolia
3.7.2025
0
52057
imujafbobexap
Bulgaria
3.7.2025
0
52058
esecebolku
Brazil
3.7.2025
0
52059
idosujejuj
El Salvador
3.7.2025
0
52060
uyolajd
Burkina Faso
3.7.2025
0
52061
jitaheuk
Mauritius
3.7.2025
0
52062
ananomuasuciv
Jordan
3.7.2025
0
52063
ikiwaquku
Dominican Republic
3.7.2025
0
52064
vikijubucacas
Belize
3.7.2025
0
52065
olosufojuyama
Ireland
3.7.2025
0
52066
carijohj
Qatar
3.7.2025
0
52067
udituvanoqeq
Sierra Leone
3.7.2025
0
52068
ozujuvui
Bolivia
3.7.2025
0
52069
eharimiire
Canada
3.7.2025
0
52070
ijuyopegiw
Cuba
3.7.2025
0
52071
uoqexsazoxa
Cape Verde
3.7.2025
0
52072
yelwobuodud
Morocco
3.7.2025
0
52073
aucovexeca
Norfolk Island
3.7.2025
0
52074
doriuejelo
Georgia
3.7.2025
0
52075
haboifoor
Uganda
3.7.2025
0
52076
ibabutiqfu
Colombia
3.7.2025
0
52077
aliuxay
Portugal
3.7.2025
0
52078
evoovugiyede
Kenya
3.7.2025
0
52079
awebocuoloyi
Namibia
3.7.2025
0
52080
ixaslutoqd
Peru
3.7.2025
0
52081
ivigula
Peru
3.7.2025
0
52082
ehitazi
Iran
3.7.2025
0
52083
legulep
Cyprus
3.7.2025
0
52084
anovetudadilo
Bosnia and Herzegovina
3.7.2025
0
52085
agajowomy
Brazil
3.7.2025
0
52086
izoneme
Мытищи
3.7.2025
0
52087
jupzovk
Kuwait
3.7.2025
0
52088
oqabobouweye
Sweden
3.7.2025
0
52089
ecumoludafeif
Greenland
3.7.2025
0
52090
oanihuqeyyuva
Peru
3.7.2025
0
52091
adenavan
South Africa
3.7.2025
0
52092
isexadegibogu
France
3.7.2025
0
52093
ujovuohadoro
Cambodia
3.7.2025
0
52094
itokulo
Bangladesh
3.7.2025
0
52095
ezinicox
Greece
3.7.2025
0
52096
apegudaho
El Salvador
3.7.2025
0
52097
esafeqexiyocu
Ethiopia
3.7.2025
0
52098
ujhitit
Mongolia
3.7.2025
0
52099
ixofanor
Cook Islands
3.7.2025
0
52100
ivegako
Israel
3.7.2025
0
52101
oveuruy
Uzbekistan
3.7.2025
0
52102
ucitowiheq
Panama
3.7.2025
0
52103
yfoqux
Владимир
3.7.2025
0
52104
avoqelurl
Egypt
3.7.2025
0
52105
ewaifor
The Gambia
3.7.2025
0
52106
ekexipavaa
Chile
3.7.2025
0
52107
avabficice
Antigua and Barbuda
3.7.2025
0
52108
oguxopilure
United Arab Emirates
3.7.2025
0
52109
owosewuawulle
Tunisia
3.7.2025
0
52110
ejolanufayuuo
Bosnia and Herzegovina
3.7.2025
0
52111
uqajepisf
Malawi
3.7.2025
0
52112
esahibiwiz
Syria
3.7.2025
0
52113
ihededu
Somalia
3.7.2025
0
52114
ofuzotizagusi
Peru
3.7.2025
0
52115
uxopufg
Brazil
3.7.2025
0
52116
eugiquvegotaz
Zimbabwe
3.7.2025
0
52117
ugusenuofap
Canada
3.7.2025
0
52118
uvahikso
Sri Lanka
3.7.2025
0
52119
ajiwoba
Benin
3.7.2025
0
52120
opeguxiya
Saudi Arabia
3.7.2025
0
52121
asapahe
Sri Lanka
3.7.2025
0
52122
adhebexa
Portugal
3.7.2025
0
52123
ifivadtiskatu
Czech Republic
3.7.2025
0
52124
ayipedo
Yugoslavia
3.7.2025
0
52125
icutbiluzkime
Namibia
3.7.2025
0
52126
ugunipfomowok
Iceland
3.7.2025
0
52127
acuyiektfa
Kyrgyzstan
3.7.2025
0
52128
udedehoojajo
Ukraine
3.7.2025
0
Strana
53
z
53
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku
Předchozí
1
,
2
,
3
...
51
,
52
,
53
Přejdi na:
Zvolte fórum
O tomto portálu... / About this site...
----------------
Open spaces...
CZ: Poradna (Jak používat toto fórum a další možnosti p4c.cz...)
CZ: Hodnocení a náměty k vylepšení tohoto portálu
EN: FAQs about this forum and philosophyforchildren.info (p4c.cz)
EN: Feedback on p4c.cz (philosophyforchildren.info)
CZ1: Teorie a praxe Filozofie pro děti
----------------
Mateřská škola
První stupeň ZŠ
Druhý stupeň ZŠ / Nižší ročníky gymnázií
Střední školy
VOŠ, VŠ a univerzity
FPD v neformálním vzdělávání: praxe studentů JU
FPD v neformálním vzdělávání: filozofické kroužky, tábory aj.
FPD v neformálním vzdělávání: diskuse o teoretických otázkách
FPD a náboženská výchova
FPD v přípravě a dalším vzdělávání pedagogických pracovníků
Další témata...
CZ2: FPD v pedagogickém výzkumu
----------------
Bakalářské a diplomové práce
Ph.D.
Metodologické a technické aspekty výzkumu
CZ3: Tvorba didaktických materiálů
----------------
Teorie
Autorská dílna
CZ4: Filozofický dialog ve virtuálním prostoru
----------------
Filozofické otázky, na které je jeden krátký...
CZ5: Výuka na Jihočeské univerzitě
----------------
Filozofické otázky ve výchově a vzdělávání (KPD/FVV, KPD/KFVV)
CZ6: Povídárna: prostor (nejen) pro společenskou konverzaci
----------------
Lhenice
EN1: P4C Theory & Practice
----------------
Exploring Ways of Doing Philosophy With Children
Pre-School & Grade 1
Primary School (ISCED 1)
Middle School / Lower Secondary (ISCED 2)
High School / Higher Secondary (ISCED 3)
Colleges & Universities / Tertiary (ISCED 5)
P4C & Informal Education
Communities of Inquiry & Life-Long Learning
Creating And Facilitating Virtual Communities of Inquiry
Teacher Training in P4C
EN2: P4C Research
----------------
Research into Skills Development
Theoretical & Technical Aspects
EN3: Developing Materials Helping Educators Foster Children's Thinking
----------------
Theoretical Issues
Workshop
EN4: Virtual Communities of Philosophical Inquiry
----------------
Philosophical issues bigger than one's head...
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
tvorba webu webových stránek webdesign